28 sie 2014

# handmade

Włóczka Country Tweed pilnie poszukiwana

No, i stało się. Utknęłam z robótką. Włóczka skończyła się, brakło mi jej na rękawy. Potrzebuję 4 motki włóczki Country Tweed porcelane nr 291.


Źródło zdjęcia: tutaj.



Czy ktoś może mi ją odsprzedać? Będę wdzięczna. 

Wiadomość proszę pozostawić 
w komentarzu lub przesłać na adres e-mailowy: danab1@o2.pl


Pozdrawiam cieplutko :)

Pa, pa...



P.S. Wczoraj zamieściłam ten post, po czym usunęłam go, bo kupiłam włóczkę w słowackim sklepie (eh, siła Internetu). Wstawiam wpis ponownie, bo na zamówioną włóczkę muszę czekać 2 tygodnie, a chciałabym mieć ją wcześniej. Z góry bardzo dziękuję.

P.S. Już mam włóczkę, z innego źródła :) :) :)

P.S. Kardigan gotów, tzn. trzeba jeszcze zeszyć wszystkie części. Nareszcie będzie można rozpocząć nowy projekt, czyli sukienka w intrygująco ładnej zieleni




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz