14 lut 2015

# przepisy

Marchwiowy sok walentynkowy z korzenną nutą

Nie mogłam sobie odmówić przyjemności podzielenia się z Wami przepisem na walentynkowy sok marchwiowy. Otóż dziś od Walentego, ja Walentynka, dostałam napój, który obydwoje bardzo lubimy, czyli sok z pomarańczowego warzywka :)


Zrobiłam, skosztowałam. Napój był pyszny, toteż dzielę się z Wami przepisem i podaję za producentem.

Składniki:

  • sok marchewkowy Marwit
  • 1/8 łyżeczki cynamonu
  • 1/8 łyżeczki imbiru
  • 1/8 łyżeczki mielonych goździków
  • 1/8 łyżeczki gałki muszkatołowej
 Sposób przygotowania:
  1. Wymieszaj wszystkie suche składniki.
  2. Przelej sok do szklanki.
  3. Dodaj szczyptę mieszanki przypraw do soku i dobrze wymieszaj.




Zachęcam Was do skorzystania z przepisu i życzę przyjemnych doznań smakowych.

Pozdrawiam cieplutko.


Pa, pa :)





1 komentarz: