30 mar 2015

Rowerem przez świat, mały świat :)

Moja córka przywiozła mi takie oto motto:


"Rower spala Twój tłuszcz i oszczędza pieniądze, 
samochód spala Twoje pieniądze i oszczędza Twój tłuszcz." 

No, to pojechałyśmy po pieczywo (razowe, bo takie lubimy najbardziej) na rowerach. "Pokluczyłyśmy" trochę po parku miejskim, obejrzałyśmy dawno niewidziane miejsca. Wiosna już się tam rozgościła. Młode pączki tylko czekają na ciepłe promienie słońca. Ptaki radośnie śpiewają wśród drzew, uganiając się w poszukiwaniu czegoś przyjaznego do wymoszczenia swoich gniazd. 

Po powrocie z tej krótkiej wyprawy mój kręgosłup trochę się gniewał, ale warto było :) Bo z córką, bo ładna pogoda, bo świeże powietrze, bo lepsza kondycja. Słońce co raz to wyglądało zza chmur :) Jak ja to kocham :) Chłodny wiatr jeszcze trochę przeszkadzał, ale tylko patrzeć, jak będzie pięknie, kolorowo, ciepło i słonecznie.









Pozdrawiam cieplutko :)
Pa, pa :)



11 komentarzy:

  1. Ja też wczoraj sezon rowerowy uznałam za otwarty:))) Fajne zdjęcia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem - wiatr ze włosy i.... do przodu. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    2. Fajnie tak czasami wybrać się na rower zamiast jeździć samochodem w te i wewte. Ja tam zamiast roweru lubię wybrać od czasu do czasu na gokarty.

      Usuń
  2. Popieram ;) Ja z rodzinką tez wczoraj sezon rowerowy rozpoczęliśmy. Pupa trochę boli ale warto!
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne motto :) I całkiem prawdziwe. Tez już się nie mogę doczekać otwarcia sezonu rowerowego :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to dobrze, że ktoś wynalazł takie ustrojstwo jak rower :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  4. Fajne fotki. Uwielbiam jeździć rowerem. To mój podstawowy środek lokomocji :):)
    U mnie nie ma rozpoczęcia i zakończenia sezonu. Po prostu co dziennie niezależnie od pogody i pory roku przejeżdżam 10 km, a kilka razy w roku robimy sobie całodniowe wycieczki rodzinne od 80 km do 120 km.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką Ty masz kondycję. Podziwiam :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Niestety, stan nóg uniemożliwia mi jazdę na rowerze. Ale kiedyś chętnie jeździłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, niestety nie zawsze możemy robić to, co kiedyś lubiliśmy :(

      Usuń