31 paź 2016

# handmade # inspiracje

Kompozycja na Dzień Wszystkich Świętych

Dzień Wszystkich Świętych to czas, kiedy odwiedzamy cmentarze, gdzie spoczywają nasi bliscy. Oddając im cześć i wyrażając naszą miłość oraz szacunek
 kładziemy na grobach kwiaty, stroiki, zapalamy znicze. 
W tym roku przygotowałam stroik na planie krzyża,
 bowiem jest on symbolem zwycięstwa nad śmiercią. 
Wykorzystałam jasne patyki, sztuczne kwiaty i zasuszone rośliny, 
zielone gałązki jodły, tui oraz bluszczu. 
Wszystko związałam rafią w naturalnym kolorze.








W ubiegłym roku na grób przygotowałam wiązankę.

Samodzielne wykonanie dekoracji na grób
 jest dla mnie wyrazem szczególnego wyrażenia pamięci dla osoby, która odeszła.



6 komentarzy:

  1. Jest odpowiednia na ten dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam nigdy tak pięknego stroika. Ależ masz artystyczne zacięcie i to nie tylko do drutków. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też bardzo się podoba. Wyjątkowa. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękna wiązanka! Tak inna! Masz świetne wyczucie i gust!!!

    OdpowiedzUsuń

Moja lista blogów

Obserwatorzy