21 paź 2019

O pozycjonowaniu stron internetowych raz jeszcze, bo to ważna rzecz

Jak osiągnąć sukces? To pytanie zadaje sobie wielu Internautów, wielu właścicieli firm prowadzących sprzedaż internetową. O czego zależy wzrost sprzedaży? To pytanie spędza sen z powiek wielu przedsiębiorcom. Dobrze zbudowana strona, świetna grafika i najlepszy asortyment to jeszcze nie jest klucz do sukcesu. W sieci istnieje całe morze sprzedawców. Jak zatem dotrzeć do klienta? Jak znaleźć potencjonalnego odbiorcę? Jak utrzymać dobrą pozycję? Recepta jest jedna - trzeba być widocznym w sieci. No dobrze, ale jak tego dokonać? Jak znaleźć klucz do triumfu? Jaki jest sposób? Gdzie tkwi rozwiązanie i odpowiedź na te nurtujące pytania?

Na szczęście człowiek interesu nie pozostaje bez odpowiedzi na postawione wyżej pytania, nie jest sam. 

Obecność strony internetowej na szczycie wyszukiwarki gwarantuje regularny dopływ nowych klientów. Usługa pozycjonowania stron to obecnie najskuteczniejsza i najbardziej opłacalna forma reklamy w internecie.



Wysoka rozpoznawalność w wyszukiwarce jest jednoznaczna ze wzrostem środków finansowych na koncie przedsiębiorcy. Tylko będąc na pierwszej stronie Google można zostać dostrzeżonym przez potencjalnego klienta. Jedyną gwarancją większych zysków jest znalezienie się na szczycie listy wyszukiwarki Google. 



Efektywne pozycjonowanie jest uzależnione głównie od doboru właściwych słów kluczowych. Owe słowa kluczowe zapewniają regularny wzrost sprzedaży.

Będąc na czele wyszukiwarki zwiększa się rozpoznawalność firmy i wzrasta jej prestiż Zdecydowana większość internautów sądzi, że strony będące na szczycie wyszukiwarki są lepsze od konkurencji.

Pozycjonowanie stron internetowych najlepiej powierzyć fachowcom (afterweb.pl).

Przed rozpoczęciem procesu pozycjonowania konieczne jest przeprowadzenie optymalizacji serwisu dla wyszukiwarek internetowych. Proces ten nazywa się z ang. Search Engine Optimization SEO i ma na celu wprowadzenie niewielkich zmian mających potężny wpływ na ocenienie serwisu przez roboty Google. Niewielkie zmiany sprawią, że serwis będzie przyjaźniejszy dla potencjalnych kontrahentów i szybciej trafi do czołówki wyszukiwarki.

Nasuwa się pytanie co skrywa się pod pojęciami pozycjonowanie stron internetowych i SEO – Search Engine Optimization. Pozycjonowaniem nazywamy szeroki zakres działań w celu wypromowania witryny internetowej w organicznych, naturalnych wynikach wyszukiwania pod konkretnymi frazami kluczowymi. A to oznacza, że pozycjonowanie stron www ma za zadanie sprawić, by dana witryna wyświetlała się, gdy ktokolwiek wpisze w Google dane słowa kluczowe. Każda osoba rozważająca pozycjonowanie powinna wiedzieć, że zdecydowana większość internautów nigdy nie zagląda na drugą stronę wyników wyszukiwania. Nasuwa się prosty wniosek, że powodzenie biznesu uzależnione jest od uplasowania się w czołowych pozycjach wyszukiwarki. Tylko wyprzedzenie konkurencji daje pewność, że ruch w witrynie wyraźnie wzrośnie, a to spowoduje wzrost sprzedaży towarów lub usług.

Tak więc warto zainwestować w siebie, w firmę by nie zatonąć w internetowej sieci. Powtórzę zapisane wcześniej zdanie: "Pozycjonowanie stron internetowych najlepiej powierzyć fachowcom." 

Systematyczne analizy pozwolą na weryfikację i, w razie konieczności, na błyskawiczną zmianę wyprzedzającą konkurencję, która nie śpi.



11 komentarzy:

  1. Ja to prawie nic na ten temat nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele jest takich osób, dlatego warto skorzystać z usług profesjonalistów.

      Usuń
  2. Wydaje mi się, że jeśli chodzi o pozycjonowanie stron to na pewno warto jest korzystać z usług jakiejś doświadczonej agencji reklamowej. Od siebie i z własnego doświadczenia mogę Ci polecić tą firmę https://fabrykamarketingu.pl/seo-pozycjonowanie/ ponieważ moim zdaniem na prawdę znają się na tym co robią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisany artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również jestem zdania, że pozycjonowanie stron internetowych to nie jest jakaś czarna magia. Ja robię to sama i staram się przede wszystkim dużo czytać. Ostatnio czytałam o audycie SEO http://zdalnymarketing.pl/wp/audyt-seo-5-waznych-powodow-dla-ktorych-moze-sie-przydac/ i teraz muszę jeszcze wiedzieć jak się go dokładnie robi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozycjonowania może nauczyć się każdy. Jest to proces czasochłonny, ale naprawdę warto poświęcić czas na przyswojenie chociażby podstaw. Optymalizacja strony to podstawa Ważny jest również wybór odpowiednio szybkiego hostingu witryny, przesłanie mapy gotowej witryny do google search console co wpływa pozytywnie na indeksowanie podstron dla robotów indeksujących. Ważne jest dbanie o odpowiednie wykorzystanie nagłówków, opisów meta, słów kluczowych. Linkowanie witryny, systematyczne dodawanie treści z dbałością o poprawną pisownie oraz opisywanie nazw alternatywnych dla zdjęć z dbałością by odpowiadały słowom kluczowym. Jest tego sporo więcej ale idzie to ogarnąć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie można również zapomnieć o linkowaniu stron i poszczególnych podstron zarówno w katalogach, forach tematycznych i blogach. Szczególnie trzeba zwracać uwagę na linkowanie w wartościowych miejscach. Dzisiaj po aktualizacji algorytmów liczy się jakość linków bardziej niż ich ilość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto podczas wyboru firmy pozycjonerskiej (o ile zdecydujemy się na taką) sprawdzić jej wcześniejsze projekty i referencje. Niestety w internecie jak grzyby po deszczu wyrosło mnóstwo firm pozycjonerskich, które lepiej omijać z daleka, zero efektów i strata kasy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń