31 gru 2016

# handmade

Szary męski szal knitting

Prezenty zostały wręczone, więc można je już zaprezentować. 
Jednym z nich jest męski szal długi na 150 cm.
Wykonany został z włóczki, którą bardzo lubię, czyli shetland
Jest dość wydajna, bo 100 g to 220 m. Skład: 30 % wełna, 70% akryl. 
Producent zaleca dzierganie na drutach nr 4,5; ja użyłam piątek, by robótka była luźniejsza.
Włóczka jest miękka i miła w dotyku, bardzo dobrej jakości, 
doskonała na wszystkie wyroby.  

Na szal wybrałam prosty ścieg, nabierając 53 oczka. 
Rzędy nieparzyste to ściągacz 1/1, a parzyste to same oczka prawe. 
Po zblokowaniu wyrób wyprasowałam, by nie był gruby, a pozostał ciepły.
 Szal miękko układa się pod szyją.

Już dziergam drugi taki, bo pan obdarowany czapką poprosił o szal.
To miłe, że moje dzianiny spodobały się.







Z włóczki shetland dziergałam już kilka rzeczy:
i wiele innych.

Pozdrawiam cieplutko :)
Pa, pa :)

2 komentarze:

  1. Bardzo elegancki! :)

    Wspaniałych kreatywnych dokonań,
    mnóstwa pięknych inspiracji
    i czasu na realizację wszystkich planów w nadchodzącym roku 2017 - Ania

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń