10 cze 2016

# handmade # inspiracje

Międzynarodowy Dzień Publicznego Dziergania

Ho, ho, ho! 
Dzierganie staje się coraz bardziej popularne :) 
Mamy już Międzynarodowy Dzień Publicznego Dziergania
A to ci dopiero akcja!
Podoba mi się :)

A skąd się wzięła?

A stąd: klik.

"Szydełko lub druty nie są Ci obce? 
Dzierganie jest Twoją pasją? 
A może dopiero zaczynasz lub chcesz zacząć przygodę z dzierganiem? 
Zapraszamy Cię na Międzynarodowy Dzień Publicznego Dziergania
który po raz pierwszy w tym roku odbędzie się w Bochni
Spotkajmy się 18 czerwca o godzinie 12.00 w Parku Rodzinnym Uzbornia. 
Koniecznie zabierz ze sobą włóczkę, szydełko lub druty. 
Wstęp wolny." 



Kto żyw, niech pędzi na spotkanie :)

Pozdrawiam cieplutko :)

Pa, pa :)

9 komentarzy:

  1. zapraszamy wszystkich bardzo serdecznie:) a autorce bloga dziękuje za wspieranie naszej akcji i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to będzie bardzo przyjemne spotkanie :)

      Usuń
  2. Hmmm... Daleko do Bochni nie mam :) Bardzo kusząca propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł ;], ale niestety dla mnie za daleko...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super klimaty. Fajnie jak ludzie sie razem spotykaja <3 Pozdrawiam, Daria xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie ma mnie w Polsce, ale może dołącze się do Was on-line ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja już dawno nie szydełkowałam... Chyba czas odszukać szydełko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że są takie akcje :)

    OdpowiedzUsuń