3 gru 2023

# dekoracje # dom

Wianek z czerwonym domkiem

Grudzień rozpoczął się dużymi opadami śniegu. Sypie i sypie, trudno nadążyć z odśnieżaniem. Widok z okien domu jest piękny. Ja jednak wolę upalne lato. Ale cóż, jak się nie ma co się lubi, to się lubi, co się ma. 🙈🙈🙈

Taka pogoda to widoczny znak, że nadchodzą Święta Bożego Narodzenia. Warto przygotować dekoracje domu. Pierwszą, zrobioną w tym roku, jest wianek w tradycyjnych kolorach.


 
Wianek ma 30 cm średnicy 30. Został zrobiony na podkładzie ze słomy owiniętym wstążkami i koronką. Można go powiesić na drzwiach wejściowych. 



Może też posłużyć jako ozdoba wnętrza. Położony na paterze ze świecą i dodatkowymi naturalnymi gałązkami udekoruje wigilijny stół.








Właściwie przechowywany w pudełku wianek może posłużyć kilka lat.

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wianek. Lubię świąteczne dekoracje, wprowadzają przytulny klimat

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Bardzo ładna ozdoba na nadchodzące Boże Narodzenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten wianek. Chyba jeszcze takiego nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie piękny. Bez wariacji i przepychu, schludny i estetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wianek i to zrobiony osobiście, przyjemna świąteczna ozdoba....

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna ozdoba. Podobają mi się takie dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale uroczo, kiedy sporo robótkowałam, ale nigdy nie lubiłam robić ozdób świętecznych - kompletnie nie wiem dlaczego , bo uwielbiam takie dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki minimalistyczny i piękny. Lubię takie ozdóbki

    OdpowiedzUsuń