10 paź 2015

# handmade

Czapka z czerwonym paskiem na drutach 7/12

Kolejna czapka zrobiona na wyzwanie "12 czapek w jeden rok". Tym razem proponuję czapkę w paski. Do jej zrobienia wykorzystałam różne włóczki, zagospodarowując motki pozostałe po dzierganiu płaszczyka i innych czapek oraz szali. Dziergałam podwójną nitką na drutach nr 8.

Jest wykonana takim samym sposobem jak dwie poprzednie czapki: w turkusowe paski i czarna. Połączenie dwóch odcieni szarości i ecru z czerwienią dało ciekawy efekt. Oczami wyobraźni widzę czapkę w różnych stylizacjach zarówno sportowych, jak i codziennych.


Chłodne poranki zachęcają, a czasem nawet zmuszają, do noszenia nakryć głowy. Zabawa  "12 czapek w jeden rok" zmobilizowała mnie do ich dziergania. Zbliża się czas obdarowywania naszych bliskich prezentami (mikołajki, gwiazdka), więc trzeba się zawczasu przygotować, by później nie szaleć w natłoku obowiązków. Znam osobę, która przez cały rok sporządza listę podarunków i zaczyna je przygotowywać już we wrześniu. Notuje życzenia swoich bliskich i nie głowi się później, co by tu kupić lub samodzielnie przygotować prezent. Podziwiam ją za taką systematyczność i skrupulatność.



Tymczasem pędzę do dziergania kolejnej czapki,
 bo mam nadzieję, że uzupełnię zaległości. 
Jeszcze tylko 5 czapek.
.

8 komentarzy:

  1. Super czapka ,ostatnio bardzo mi się podobają kolorowe paseczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie.
      Paski to już klasyka. Kolorowe rozweselą niejedną stylizację.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszy mnie Twoja opinia :)

      Usuń
  3. Bardzo ładna :) Ale mnie do nakrycia głowy szalem (nie do czapki!) zmusił raz mróz -27 stopni :) Nic innego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Dzielna jesteś :) Też kiedyś stosowałam podobną metodę i zakładałam na głowę szal. Kobieta zmienną jest. I... przekonałam się do czapek.

      Usuń

Moja lista blogów

Obserwatorzy