27 mar 2019

Wiosenne metamorfozy mieszkania

Wiosna pcha się do nas drzwiami i oknami. Dzień jest coraz dłuższy, słońce częściej rozświetla niebo. Wszystko zaczyna kwitnąć. Taki czas skłania i zachęca do zmian. Aż chce się działać. 

Wiosna prowokuje wielością barw i gigantycznym wręcz zbiorem kolorów. To erupcja wszystkich odcieni tęczy, mocy, energii. Wiosna potrafi w naszych głowach uruchomić niespotykany wulkan pomysłów. Korzystajmy z tego czasu.

Zmiany w otoczeniu to nie tylko wiosenne porządki. Wiosna to znakomity czas przeobrażenie wystroju wnętrza. 

Źródło zdjęcia - klik 

Wiosną mam ochotę na odświeżenie koszy, pudełek, skrzynek na kwiaty. Mam też chrapkę na zakup drobiazgów do domu. Nachodzi mnie też ochota na wyposażenie mieszkania w coś większego. Może jakiś mebel? Fotel? Szafka? Możliwości jest bez liku. 

Każda, nawet najdrobniejsza, metamorfoza w mieszkaniu to nowa energia, świeżość, miła dla oka zmiana. Dążenie do poprawienia estetyki i poprawy funkcjonalności naszego otoczenia jest potrzebne dla uzyskania dobrego samopoczucia. Warto zainwestować w nowy kolor ścian, dodatki, tkaniny. Dążenie do ideału będzie celem do uzyskania takiej aranżacji otaczających nas wnętrz, która przyniesie nam ukojenie i harmonię. Nawet wymiana starych wieszaków na nowe wprowadzi do naszego domu większy ład i czystość. Na zmianę wieszaków mam właśnie ochotę na wiosnę.

Do uporządkowania wnętrza przydadzą się różne pojemniki. A może warto zainwestować w jakiś mebel? Zamiast niezliczonej ilości koszyczków, pudełek pojemników można zakupić ciekawy regał? Co Wy na to?

Źródło zdjęcia - klik

Źródło zdjęcia - klik




Dla chętnych mam kod rabatowy dla 100 osób w wysokości 15 zł każdy na zakup wyposażenia w sklepie - klik. Przy zakupie towaru należy podać kod: 73ccaedi

Mam nadzieję, że udało mi się zachęcić Was do wprowadzenia drobnych metamorfoz w Waszych domach. Nie wymagają one dużych nakładów finansowych i nie są czasochłonne, ani kosztowne. Po odświeżeniu i poprawieniu funkcjonalności naszych mieszkań będzie się w nich przebywać z nową energią i jeszcze większą niż do tej pory przyjemnością. Wszak każdy z nas zasługuje na odrobinę luksusu.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz