15 wrz 2014

Uwaga, uwaga. Nowe wyniki candy

6 sierpnia 2014 r. ogłosiłam candy z okazji przekroczenia 10 000 odsłon na moim blogu. 




Skromna nagroda została ufundowana w podziękowaniu za odwiedziny stałych Obserwatorów i nowych Gości. Była to ręcznie zrobiona przeze mnie zakładka do książki i druty na żyłce nr 4,5 firmy Yarn Art.



Losowanie nagrody odbyło się 25 sierpnia, ale zwyciężczyni do tej pory nie odezwała się. Postanowiłam więc, że odbędzie się ponowne losowanie. Miło mi ogłosić, że nagrodę otrzymuje barbaratojaGratuluję i poproszę o wiadomość w sprawie nadania przesyłki pod adresem: danab1@o2.pl  :)


Pozdrawiam wszystkich cieplutko i zapraszam do odwiedzania mojego bloga. 

W przyszłości szykuje się kolejne candy :)



Pa, pa...





11 komentarzy:

  1. To chyba na poprawę humoru, wczoraj sprułam całodniową pracę szydełkiem ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też jestem mistrzynią prucia. Gratuluję wygranej i jeszcze raz dziękuję za regularne odwiedziny. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. do zobaczenia 27 września!:) zapraszam do dołączenia do Małopolanek:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zobaczenia. Już nie mogę się doczekać. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Dostałam dzisiaj zakładkę i druty, dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. To taki skromny prezencik dla mojej wiernej czytelniczki :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  4. Excellent way of explaining, and good post to obtain information about my
    presentation subject, which i am going to convey in institution of
    higher education.

    OdpowiedzUsuń
  5. Great article. I am experiencing many of these issues as well..

    OdpowiedzUsuń
  6. Have you ever considered about adding a little
    bit more than just your articles? I mean, what you say is important and all.
    However think of if you added some great photos or videos to give
    your posts more, "pop"! Your content is excellent but with pics and video clips, this
    site could certainly be one of the most beneficial in its niche.
    Awesome blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. It's a pity you don't have a donate button! I'd definitely donate to
    this superb blog! I suppose for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to new updates and will share this site with my Facebook group.

    Talk soon!

    OdpowiedzUsuń