6 sierpnia 2014 r. ogłosiłam candy z okazji przekroczenia 10 000 odsłon na moim blogu. 




Skromna nagroda została ufundowana w podziękowaniu za odwiedziny stałych Obserwatorów i nowych Gości. Była to ręcznie zrobiona przeze mnie zakładka do książki i druty na żyłce nr 4,5 firmy Yarn Art.



Losowanie nagrody odbyło się 25 sierpnia, ale zwyciężczyni do tej pory nie odezwała się. Postanowiłam więc, że odbędzie się ponowne losowanie. Miło mi ogłosić, że nagrodę otrzymuje barbaratojaGratuluję i poproszę o wiadomość w sprawie nadania przesyłki pod adresem: danab1@o2.pl  :)


Pozdrawiam wszystkich cieplutko i zapraszam do odwiedzania mojego bloga. 

W przyszłości szykuje się kolejne candy :)



Pa, pa...





Podobne wpisy

7 komentarzy:

  1. To chyba na poprawę humoru, wczoraj sprułam całodniową pracę szydełkiem ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też jestem mistrzynią prucia. Gratuluję wygranej i jeszcze raz dziękuję za regularne odwiedziny. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. do zobaczenia 27 września!:) zapraszam do dołączenia do Małopolanek:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zobaczenia. Już nie mogę się doczekać. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Dostałam dzisiaj zakładkę i druty, dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. To taki skromny prezencik dla mojej wiernej czytelniczki :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ponownie :)

      Usuń

Obserwatorzy

Moja lista blogów