24 paź 2016

# handmade

Mała czarna wydziergana na drutach

Piękna pogoda (nareszcie) i fotograf pod ręką pozwoliły na wykonanie sesji zdjęciowej 
w czarnej lnianej sukience
Wykonałam ją z włóczki o nazwie len - gdzie len stanowi 70 % i wiskoza 30 %.
Z tej samej, co ażurową tunikę i torebkę w warkocze

Jak już wcześniej wspominałam, 
była też sukienka w wersji zielonej, którą przerobiłam później na tunikę.

Sukienkę wydziergałam na drutach nr 4 (więc jak dla mnie cienkich, ale dałam radę). 
Powstała więc cienka dzianina, co jest korzystne dla figury.
Powiem, że lubię moją nową sukienkę i jestem z niej zadowolona. 
Dobrze się ją nosi i, jak na dzianinę przystało, nie trzeba jej prasować, 
co jest ogromną zaletą. 
Zwija się taką sukienkę do walizki, wyjmuje i można zakładać.

Zrobiłam ją używając trzech ściegów
francuskiego, ażurowego i prawego dżersejowego.
W talii sukienka lekko się zwęża
Dekolt jest okrągły wykończony francuzem, 
który rozpoczyna również dół sukienki i rękawy. 
Te ostatnie lekko się rozszerzają, po czym są mocno dopasowane. 

Do sukienki noszę delikatny srebrny naszyjnik, 
albo bardzo ostatnio modny choker (po polsku śmiesznie brzmiący dusik).

 














I jeszcze kilka zdjęć z sesji ogródkowej w jesiennej scenerii.





Tym razem, inaczej niż poprzednio, szpileczki w kwiatki.




Dół sukienki wykończyłam prostym ściegiem ażurowym, 
który ułożył się w efektowne ząbki. 
Rękawki dołem lekko się rozszerzają, a ich pozostała część jest mocno dopasowana.




Taka mała czarna przyda się w mojej garderobie 
i może znaleźć zastosowanie na różne okazje z odpowiednio dobranymi dodatkami.


 Pozdrawiam cieplutko i pędzę do nowego projektu, 
bo, jak to powiadają, dzień bez drutów jest dniem straconym :) :) :)

A co Was na warsztacie?
Chętnie zaglądnę.

Pozdrawiam cieplutko :)

Pa, pa :)
























30 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta sukienka. Ogromnie podoba mi sie wykończenie dołu i rękawów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Klasyka z lekkim pazurem", tak określiłabym Twoją sukienkę. Wyglądasz w niej bardzo efektownie, super:) Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna, szykowna i elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, wyglądasz zniewalająco. sukienka jest boska. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie razem wyglądacie:) Ty i Twoja sukienka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka cudna,i oczywiście modelka z klasą!!! Szczerze podziwiam i nie ukrywam, że marzę o takiej małej czarnej. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna sukienka, bardzo podobaja mi sie te rozszerzajace rekawki. Wygladasz w niej cudownie, szczegolnie podoba mi sie zestaw w bucikmi w kwiatki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu - wyglądasz zjawiskowo w tej pięknej sukience! Jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna - w moim ulubionym kolorze! Wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka i pięknie w niej wyglądasz :)))
    Bardzo pomysłowe te wykończenia, dodają takiego smaczku :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz rewelacyjnie!!! Świetny pomysł i widać, że się w niej dobrze czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna i Modelka i sukienka. Piękna sesja jesienno-zdjęciowa. Elegancja w kazdym calu:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała sukienka. Rewelacyjnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka i piękny uśmiech. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow... szczęka mi opadła z wrażenia :-)
    Sukienka piękna, ale Ty w niej wyglądasz zjawiskowo!
    Fantastyczne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna!!! Bardzo Pani do twarzy w tej tunice i całkiem całkiem sexy ten ażurek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł. Bardzo ładnie i elegancko w niej wyglądasz.
    A poza tym do małej czarnej można różnorodne dodatki stosować i niemal każdy kolor pasuje.
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka to arcydzieło! Ma uwielbione przeze mnie rękawy w dzwonki i faktycznie głośno wykrzyczeć możesz, że wiesz co nosisz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialnie wygląda :) Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Danusiu, fantastyczna!!!!! Nic dodać, nic ująć rewelacyjna. Chyba znów odgapię. Mam butelkową zieleń na sukienkę, może to właśnie ten model będzie. Podziwiam Twoją kreatywność i sukienkę na idealnej figurze. Cudnie!!!Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo elegancka ta sukienka, śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow :) sukienka wygląda imponująco

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna! Jak dzieło sztuki, podziwiam za talent!

    OdpowiedzUsuń

Moja lista blogów

Obserwatorzy