31 paź 2016

# handmade # inspiracje

Kompozycja na Dzień Wszystkich Świętych

Dzień Wszystkich Świętych to czas, kiedy odwiedzamy cmentarze, gdzie spoczywają nasi bliscy. Oddając im cześć i wyrażając naszą miłość oraz szacunek
 kładziemy na grobach kwiaty, stroiki, zapalamy znicze. 
W tym roku przygotowałam stroik na planie krzyża,
 bowiem jest on symbolem zwycięstwa nad śmiercią. 
Wykorzystałam jasne patyki, sztuczne kwiaty i zasuszone rośliny, 
zielone gałązki jodły, tui oraz bluszczu. 
Wszystko związałam rafią w naturalnym kolorze.








W ubiegłym roku na grób przygotowałam wiązankę.

Samodzielne wykonanie dekoracji na grób
 jest dla mnie wyrazem szczególnego wyrażenia pamięci dla osoby, która odeszła.



12 komentarzy:

  1. Jest odpowiednia na ten dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam nigdy tak pięknego stroika. Ależ masz artystyczne zacięcie i to nie tylko do drutków. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też bardzo się podoba. Wyjątkowa. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękna wiązanka! Tak inna! Masz świetne wyczucie i gust!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu piękna wiązanka-krzyż. Nie dziwi mnie wcale, że to Ty zrobiłaś, bo przecież znam Twój gust i pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to miło mieć taką sąsiadkę. która pochwali i doceni. Ta wiązanka jest z zeszłego roku. W tym roku zrobiłam podobną.

      Usuń
  6. Gdzie można kupić te białe patyki bo wiązanka bardzo mi się spodobała
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie. Patyki kupiłam z stacjonarnym sklepie z artykułami dekoracyjnymi.

      Usuń
  7. wiązanka bardzo mi się spodobała gdzie można kupić te białe patyki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiązanka ładna, minimalistyczna przez co piękna! kiedyś podobną udało mi się zakupić tutaj https://candelle.pl/kategoria-produktu/kompozycje-nagrobne/wiazanki/

    OdpowiedzUsuń