18 kwi 2017

# handmade

Poduszka z dużym warkoczem - knitting

Nadrabiając zaległości w dekorowaniu domu robionymi na drutach poduszkami, wydziergałam kolejną poszewkę. Wykonana została z włóczki nomade mix. Wcześniej powstała już z tej nitki poduszka z warkoczami. Stanowią teraz komplet i można je w dowolny sposób układać z innymi. W poduszce wiodącym elementem jest szeroki warkocz z 10 oczek. Oprócz niego w robótce wykorzystałam ściegi: 2 oczka prawe przekładane przedzielone ściegiem dżersejowym lewym oraz ściągaczowy 2/2. Brzegi poduszki łączone są po prawej stronie szydełkiem półsłupkami. Dziurki na guziczki powstały w przedostatnim rzędzie: 2 oczka razem na prawo i narzut. Robótka zakończona jest sposobem elastycznym. Poduszkę można układać na 2 sposoby - z guzikami na wierzchu lub schowanymi.

Z włóczki nomade mix robiłam też sweterki: miętowy (i klik) i w kolorze khaki. Włóczka dobrze się nosi, nie mechaci się i jest przyjemna w dotyku.







U nas pogoda w żaden sposób nie przypomina wiosennej, toteż wolny czas spędzam na dzierganiu, czytaniu, pisaniu i zaglądaniu na inne blogi. Prace w ogrodzie czekają na lepszy czas. Tylko kolorowe bratki w donicach i zziębnięte tulipany przypominają o wiośnie.








W oczekiwaniu na cieplejsze dni pozdrawiam serdecznie 😉






5 komentarzy:

  1. Fajna poducha a kwiatki urocze. Czekam na cieplejsze dni również tym bardziej, że dzisiejszy poranek powitał mnie śniegiem i deszczem.Miejmy nadziję, że to drobna pomyłka natury:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię warkocze:) U mnie wszystko śniegiem przykryte:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj i ja czekam na cieplejsze dni... I już się doczekać nie mogę :) A poducha przepiękna i tworzy super komplet z pierwszą! Bardzo fajny kolor też! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie ocieplają wnętrza takie ręcznie robione dodatki. Muszę też zrobić. Jak ostatnio zobaczyłam u Ciebie to wyszukałam odpowiednią wełnę i znowu odgapię. Ale uważam,że to nie wstyd wzorować się na najlepszych Mistrzyniach. dziękuję za kolejną wspaniałą inspirację. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna poduszka :-) Bardzo lubię takie motywy dekoracyjne z warkocze :-) Ciepło i przytulnie!

    OdpowiedzUsuń