5 lis 2014

# handmade # inspiracje

Dwanaście czapek w jeden rok. Wyzwanie!

 Przystąpiłam do zabawy:



"Idea jest prosta: każdego miesiąca powstaje pracą Twoich pięknych rąk jedna czapka. Może być dla Ciebie, córki, męża, babki, sąsiadki czy ciotecznej bratanicy stryjka wujka Zdzisia. Może być oddana na cele dobroczynne czy zlicytowana dla WOŚP. Może być na szydełku lub na drutach albo stworzona siłą woli. Ale musi powstać jedna na miesiąc :)

Zaczynamy od listopada. Kończymy w październiku 2015! (Zakładam około trzymiesięczną obsuwę dla tych, które zdecydują się dołączyć w kolejnych miesiącach)

Powodów dla wspólnej zabawy jest mnóstwo:
  • Możesz obdarować całą swoją rodzinę pięknymi ocieplaczami mądrych i jakże ważnych głów
  • Albo zrób wszystkie dla siebie :) Przecież zasłużyłaś!
  • Przekaż udziergi na cele dobroczynne i ciesz się z tego, ze inni się cieszą
  • A może jeszcze nie umiesz robić czapek? To jest świetna okazja, żeby spróbować!!!
  • Nie jesteś "czapkową" osobą? Czas to zmienić!

Dla mnie ta akcja jest szczególnie ważna, bo posiadam czapki w liczbie JEDEN... A mój mąż nie ma ich wcale..  To się nie godzi szanującej się dziewiarce! :)


Mam nadzieje, ze Was zainteresowałam :) Jeśli nie, będę Was męczyć co miesiąc zdjęciami pięknych, wymuskanych czapeczek, aż pękniecie i dołączycie :)

Poniżej do pobrania bannerki na blogi w dwóch rozmiarach. Założyłam tez stronę na Fejsie dla naszej zabawy.
W mediach społecznościowych, postach i na Ravelry możemy używać tagów: 12czapek1rok i 12hats1year." *

Pierwsza czapka już jest, o tutaj.

Pozdrawiam cieplutko :)

Pa, pa :)

2 komentarze: