13 lis 2018

# handmade # inspiracje

19 przed 2019

Do napisania tego posta zainspirował mnie wpis Anny Kurtasz autorki bloga "Przystanek Kłodzko".
"Podobny post zamieściłam w roku ubiegłym. Wtedy zatytułowany był “18 przed 2018” – dlaczego? Jest to wyzwanie, z którym po raz pierwszy spotkałam się właśnie w roku ubiegłym na blogu Eweliny Mierzwińskiej. Podjęłam się wtedy realizacji 18 rzeczy przed rozpoczęciem 2018 roku.
Teraz – rok później – czeka na mnie już 19 spraw… 19 przed 2019 🙂 – ponieważ jednak realizację tego wyzwania rozpoczęłam wcześniej, niż piszę post (zabrałam się za to już w październiku), część z tych spraw mam już za sobą."
Ciekawi pewnie jesteście, co takiego czeka mnie w tym roku… Oto lista:


1. Wydziergać sportową czapkę.



2. Skończyć dziergać biały kardigan.




3. Wydziergać różową czapkę dla Marty.


4. Wydziergać szary komin dla Katarzyny.



5. Wydziergać komplet męski czapka + komin dla mężczyzny do kurtki moro.


6. Wydziergać różowy komplet czapka + szalik + skarpetki dla maluszka.





7. Wydziergać szarą czapkę z pomponem.


8. Przeprowadzić warsztaty robienia czapki metodą bezszwową podczas Drutorandki - spotkania organizowanego przez Biferno.






9. Wydziergać czapkę na warsztaty z włóczki Big Ben.




10. Wykonać wiązankę na Wszystkich Świętych.



11. Przejrzeć garderobę, pozbyć się części ubrań.

12. Posadzić 50 tulipanów.


13. Przygotować ogród do zimowego snu.
14. Wykonać wieniec adwentowy.
15. Opracować konspekty warsztatów dla UTW na listopad i grudzień 2018.
16. Sprawować opiekę nad wnuczką kilka razy w tygodniu. 



17. Regularnie wstawiać posty na bloga.



18. Zaplanować i wykonać dekoracje świąteczne domu i ogrodu
19. Wydziergać prezenty mikołajkowo - gwiazdkowe.

A teraz zacytuję słowa Anny: "A może przyłączycie się do tego wyzwania? Jeśli uda się Wam stworzyć taką listę 19 spraw na swoich blogach lub w mediach społecznościowych, podlinkujcie proszę tam mój post, a swoje propozycje – wraz z linkami do siebie – podajcie mi w komentarzach 🙂"

Ja również zapraszam do zabawy. I również proszę o linki w komentarzach.




5 komentarzy:

  1. Piękne plany na koniec roku! Dziękuję za przyłączenie się do wyzwania! :)

    https://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie diergasz:) Trzymam kciuki, by lista rzeczy do zrobienia została zrealizowana w całości:) Moim największym wyzwaniem jak do tej pory było rzucenie papierosów. Próbowałam już wiele razy, niestety ciągle wracałam do nałogu- i tak przez 12 lat. Na szczęście po przeczytaniu książki https://allencarr.pl/ zapaliło się dla mnie zielone światełko i zrozumiałam, że dla chcącego nic trudnego. A teraz? Pół roku bez papierosów- jestem z siebie dumna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.
      A ja serdecznie gratuluję. To wspaniale, że udało Co się rzucić nałóg. Tak trzymać.

      Usuń
  3. Podziwiam Twoje prace i życzę realizacji planów :-)

    OdpowiedzUsuń