6 sie 2019

# handmade # inspiracje

Letnia czapeczka z kordonka

Co daje mi radość? Jest wiele rzeczy, a niektóre z nich to dzierganie, przebywanie z wnuczką. A jeśli jeszcze do tego dochodzi projektowanie i wyrabianie malutkich dzianin to już sama słodycz. Na drutach zrobiłam niedawno dla Mojej Królewny biały sweterek. Powstał z bawełny. Wpisy o nim są tutaj i tutaj.

Bycie babcią to jedna z najcudowniejszych rzeczy na świecie. Kiedy wychodzimy razem z wnuczką na spacer, to stroimy się obydwie. To znaczy ja się stroję i stroję Moją Słodzinkę, która jest jeszcze malutka. Ale czym skorupka... 😉 

I tak powstaje letnia kolekcja dla malutkiej dziewczynki. 

Lato trwa, ma się dobrze i cieszy nas piękną pogodą. Słońce mocno grzeje, główkę trzeba chronić. Zrobiłam więc szydełkiem ażurową czapeczkę z białego kordonka. Będzie ładnym dodatkiem do letnich sukienek.



Czapeczkę zdobi szydełkowy kwiatek składający się z dwóch części.



Projekt to radosna twórczość własna 😉 Jest prostą kombinacją łańcuszka, półsłupków i słupków. Czapeczka nie została jeszcze zblokowana, bo nie było na to czasu, ale mimo tego nie wygląda źle. Jest przyjemna w dotyku i miękka - taka w sam raz na delikatną główkę dziecka.






6 komentarzy:

  1. Ładnie w niej małej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny komplecik dla pięknej księżniczki. Ja swojej córce też robiłam takie czapeczki na szydełku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiu, fiu, modelka pierwsza klasa! Cudna ta Twoja wnusia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Zestaw dla prawdziwej małej elegantki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta malutka jest słodka jak miód. Świetna stylizacja. Wszystko jest ze sobą spójne. Uwielbiam małe dzieci zarówno chłopców, jak i dziewczynki w czapkach. Takie stylowe dzieci. Sama mam butik z ciuszkami dla maluchów i ostatnio postanowiłam powiekszyc kolekcję o czapki dla dzieci. Znalazłam hurtownie dodatków do odzieży https://versoli.pl/pl/33-kapelusz-dzieciecy i trafiłam na świetne kapelusze dziecięce. Muszę zamówić trochę towaru do sklepu bo moi mali modni klienci muszą mieć w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń