20 wrz 2023

# przepisy

Sałatka z cukinią i mozzarellą

Sałatki i surówki można zrobić na milion sposobów z dostępnych w lodówce produktów. Duża ilość warzyw zawsze służy zdrowiu. Dostarczają one wielu witam i mikroelementów potrzebnych dla właściwego funkcjonowania naszego organizmu. Na moim stole zawsze jest dużo warzyw. Pochłaniam ich co najmniej ½ kg dziennie najczęściej w postaci surowej lub kiszonek. 

Tym razem z produktów, które miałam dziś dostępne, zrobiłam sałatkę zawierającą dużą ilość białka.

Produkty:

⇒ 1 mała cukinia

⇒ 1 paczka mixu sałat

⇒ 5 pomidorów lima

⇒ 3 kiszone ogórki

⇒ 1 mała puszka kukurydzy

⇒ 1 kulka mozzarelli

⇒ 1 skyr 

⇒ 1 łyżeczka majonezu

⇒ sól, świeżo mielony pieprz 

Sposób wykonania:

Posiekać sałatę, pokroić w kostkę obraną cukinię, pomidory ogórki kiszone i mozzarellę. Wsypać kukurydzę. Dołożyć skyr i majonez. Wszystkie składniki wymieszać. Doprawić solą i pieprzem. Podawać z chlebem razowym.






16 komentarzy:

  1. Smaczne, zdrowe, kolorowe jedzonko, aż zgłodniałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zasmakowałam w tego typu sałatkach, przerzuciłam się na lżejsze wydania dań, zatem przepis bardzo chętnie wykorzystam. Izabela Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem przekonana że taka sałatka mi zasmakuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne połączenie składników. Dziękuję za ten prosty i pyszny przepis. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowicie :) takim lekkim sałatkom zawsze mówię tak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cukinię uwielbiam, więc to coś totalnie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym spróbowała. Jeszcze takiej sałatki nie robiłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosta i szyba. Również wypróbuję przepis

    OdpowiedzUsuń
  9. Czuję że to będzie moja ulubiona sałatka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy takiej nie robiłam. Na pewno będzie mi smakowała

    OdpowiedzUsuń
  11. Robiłam taką latem. Lubiłam ją do grilla

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta sałatka brzmi przepysznie - istna micha zdrowia na dobry dzień! 🥗 Zdecydowanie zachęca do siebie ta różnorodność warzyw, a także dodatek mozzarelli, która wzbogaci danie o sycące białko. Dzięki za przepis!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sałatka brzmi przepysznie - istna micha zdrowia na dobry dzień! 🥗 Zdecydowanie zachęca do siebie ta różnorodność warzyw, a także dodatek mozzarelli, która wzbogaci danie o sycące białko. Dzięki za przepis!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię cukinię. Przyznam że nie robiłam jeszcze takiej

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzmi smacznie. Nie robiłam nigdy takiej sałatki

    OdpowiedzUsuń