8 lut 2024

# handmade

Zimowa gruba czapa raz jeszcze

Taka fajna ta czapa, że jeszcze pospamuję. Włóczka molto bene idealnie nadaje się na modne i ciepłe, zimowe nakrycia głowy. Wpadajcie do @biferno.pl, bo tam właśnie można nabyć tę piękną włóczkę - w różnych kolorach, rzecz jasna.


Idealnie nadaje się na wczesne poranne spacery z psiakiem. Bo taki psiak nie zważa na pogodę. Nie mam, że leje, wieje i mrozi. Spacer musi być. I kto tu kogo wyprowadza na spacer? 😉


Czapę mogą zrobić osoby rozpoczynające przygodę z dzierganiem na drutach. Więcej szczegółów można znaleźć w tym poście.

Dodam, że ten fason to jeden z ulubionych w tym sezonie. Zatem - chwytajcie za druty i... co dzieła.


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna ta czapa! :) Nie tylko stylowa, ale też bardzo praktyczna na zimowe spacery.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze. Czapka idealna na zimowe stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój kolor!!! śliczna czapka:) Monika F

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się kolor tej czapki, będzie pasować do dżinsów, ale i wielu innych stylówek 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta czapka, kolor też jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać że ciepła. Sama mam kilka takich czapek

    OdpowiedzUsuń