23 mar 2024

# handmade

Wiosenny sweterek

Na pierwszy dzień wiosny musiało być multikolorowo. Sweterek z resztek z dodatkiem nowej, ciemnozielonej wełny merino od @biferno.pl trafił do pięknej pani. Wyglądała w nim zjawiskowo.






Można już zrzucić kurtkę i założyć taki sweter. Jest wydziergany z wełny, więc ogrzeje właścicielkę.

Kolorowe, drewniane guziki są dodatkową ozdobą. 





Dodatkowym atutem sweterka jest to, że rękawy z podkrojem są zrobione od góry metodą bezszwową. Kombinowałam, kombinowałam i udało się.






7 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te kolorowe wstawki. Nie mam pojęcia jak takie robić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pomysłowości i projektu. Bardzo ładny, wiosenny sweterek. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, bardzo oryginalny seterek. Aż chciałoby się taki mieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wiosenne spacery idealny. Kolor też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosenny sweterek zawsze się przyda. Podoba mi się że jest taki żywy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie multi kolorowo ☺️ Oryginalny pomysł myślę że właścicielka jest z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oryginalny pomysł. Kolory ładnie się prezentują z tą zielenią.

    OdpowiedzUsuń