28 kwi 2016

# handmade

Białe sukienki

Jest bardzo, bardzo zimno, że brrrrrrrr... Jednak ciepłe dni nadejdą i na tę okoliczność warto przygotować białą sukienkę z bawełnianej włóczki. Jedną z moich ulubionych na lato jest Jeans Yarn Art o składzie: 55% bawełny i 45% akrylu. Włóczka świetnie się sprawuje, dobre się z niej dzierga, łatwo schodzi z druta, nie rozwarstwia się. Jest przyjemna w dotyku, a gotowe dzianiny nie mechacą się. 

Dziś proponuję obejrzenie białych sukienek, które jakiś czas temu wydziergałam. 
Choć były wielokrotnie prane, to mają się całkiem dobrze. 

Nie ma to, jak trafić na dobrą włóczkę.

Ta pierwsza z warkoczami jest moja ulubioną. Pisałam o niej tutaj - klik.





Druga biała sukienka jest ażurowa. Można znaleźć ją tutaj - klik.






Temat sukienek przewija się na moim blogu, bo lubię je mieć w swojej szafie. 

Pisałam już o tym tutaj - klik. 


Tymczasem rozpoczęłam pracę nad nowym projektem. 
Wybrałam również włóczkę Jeans Yarn Art, ale w kolorze zielonym.

Pozdrawiam wiosennie :)

Pa, pa :)



26 komentarzy:

  1. Sukienki są przepiękne. Musze w końcu zabrać się do dziergania sukienki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że sukienki się spodobały.
      Życzę powodzenia w dzierganiu :)

      Usuń
  2. Ładne sukienki a zielona też by ładnie wyglądała:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zastanawiałam się nad zieloną sukienką. Może kiedyś się jeszcze uda.

      Usuń
  3. Mówią że ładnemu we wszystkim ładnie, ale te białe sukienki to cudeńka i gratuluje talentu !!! Pozdrawiam serdecznie i życzę cudownej majówki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I znów Ktoś dodał mi skrzydeł :) Dziękuję Elu i życzę równie udanej majówki :)

      Usuń
  4. Wow!! Świetne! Jak czytam Twoje wpisy o sukienkach, to zawsze nachodzi nie refleksja, dlaczego ja nie mam takiej, bo ja też bardzo lubię chodzić w sukienkach - szczególnie takich, co ich nie trzeba prasować :) inspirujesz mnie coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to dziewiarka dziewiarką potrafi wesprzeć. Dziękuję :) Cieszę się, że mogłam Ci poddać jakiś pomysł.

      Usuń
  5. Obie śliczne ale jako, że uwielbiam ażurowe ubrania to druga bardziej skradła mi serce:)świetnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że sukienki się spodobały :)

      Usuń
  6. Piękne są te sukienki :) Zwłaszcza ta pierwsza. Podziwiam!
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak już napisałam w poście ta pierwsza jest moją ulubioną.

      Usuń
  7. Cudowne! Ja niestety nie mam cierpliwości i talentu, do szycia i robótek, tym bardziej podziwiam. Ta druga skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że sukienki się spodobały :)
      Szyć też nie potrafię, ale za to dziergam. Aż do znudzenia :)

      Usuń
  8. sukienki kocham, a te są piękne! nie przepadam jednak za białymi ubraniami. kość słoniowa - jak najbardziej. ekri, kremowe - też. ale biel mnie jakoś odstrasza.
    PS piękne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że sukienki i stylizacje przypadły do gustu :)
      Co do koloru -każdy wybiera taki, w jakim mu do twarzy i w jakim dobrze się czuje. Ja zdecydowanie lepiej wyglądam w białym niż w ecru lub kremie.

      Usuń
  9. Między innymi dzięki Twoim sukienkom właśnie robię dla siebie letnią kiecuszkę. Tym razem będzie z bambusa. A Jeans znam i baaardzo lubię.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam zainspirować. Chętnie zobaczę Twą sukienkę.

      Usuń
  10. Ja bym zrobiła miętową i koralową! Pasowałyby Tobie kolorystycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, tak - miętowa byłaby piękna. Za kolorem koralowym nie przepadam. Ale może kiedyś...

      Usuń
  11. Piękne sukienki! Chętnie bym przygarnęła jedną z nich ;) Gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje prace spodobały się kolejnej Osobie.

      Usuń
  12. Wygląda super :) Na szczęście akurat robi się ładna pogoda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mamy ładną pogodę, ale nadal zbyt chłodno na letnie sukienki. Jeszcze tylko chwilka i będzie kochane ciepełko.

      Usuń
  13. A my z Mamą w nieodłącznej czerni nawet w największe upały ;) Białego nie tolerujemy po żadną postacią... nawet jako koloru samochodu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię czarne ubrania, a szczególnie w połączeniu z bielą.

      Usuń