1 kwi 2016

# handmade

Trzy w jednym, czyli sukienki

Lubię robić sukienki na drutach. 
W ogóle lubię nosić sukienki. Założy się taki ciuszek i już człowiek jest ubrany. 
Nie trzeba kombinować jaka koszula i do jakiej spódnicy. Ze spodniami idzie mi łatwiej. 

Szybko, wygodnie i kobieco. Trzy w jednym. 

Przejrzałam swój blog i wrzucam dziś kilka propozycji. 












Można ją też zobaczyć na zbliżeniach - klik.




Sukienki dziergane na drutach mają jedną wielką zaletę. 
Nie wymagają prasowania, są więc idealne do zabrania w podróż. 
Polecam.

Pozdrawiam cieplutko, wiosennie :)
Pa, pa :)

27 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne. Nie umiałabym się zdecydować na jedną ;) Brakuje mi sukienek. Chyba trzeba będzie to nadrobić.... ;)
    Pozdrawiam wiosennie, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam zainspirować. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Słuszna uwaga - zakładamy sukienkę i już - gotowe! Ja też kocham sukienki i najczęściej w nich chodzę do pracy. Dzierganych nie posiadam, bo wydaje mi się, że potrzebna by mi była halka (jeśli chciałabym iść w niej do pracy). A z halką mam problem, bo nie wiem, gdzie coś takiego się kupuje. W sklepach z bielizną są jakieś dziwadła - obcisłe, sztywne. A na straganach - takie sztuczne, śliskie. No i to właśnie zatrzymuje mnie w zrobieniu sobie sukienki, bo gdyby nie ta drobna przeszkoda, to z radością chodziłabym w sukienkach dzierganych!
    Miłego dnia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Asiu. Taką halkę można uszyć z przyjemnego materiału. Albo dalej szukać w sklepach, nawet w second handach. Mają tam czasem nieużywane rzeczy. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Danusiu, bardzo, bardzo podobają mi się Twoje sukienki. Szczególnie zachwycają bogactwem wzorów i prostą, a elegancką konstrukcją.Na Twojej zgrabnej sylwetce wyglądają znakomicie i Ty oczywiście też. Mam nawet Jeans z Yarn artu, ale boję się jak się będą prezentować na mnie i czy nie wyeksponują nadmiernie tłustości, które staram się pochować na ile mogę.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi, Ty jak zawsze balsam na duszę :) Dziękuję :)
      Sukienki nie muszą być dopasowane. Można co nieco ukryć. Ja też tak robię :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Wszystkie sukienki są piękne i wyjątkowe, trudno wybrać tę jedną.
    Już kilka razy przymierzałam się do zrobienia sobie kiecki, po obejrzeniu Twoich znowu nabrałam ochoty. Rozejrzę się za odpowiednią włóczką i zrobię kolejne podejście. Wiosennie pozdrawiam, Marta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwałę.
      Życzę powodzenia w doborze włóczki, fasonu i oczywiście w dzierganiu.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Wszystkie cudowne, ale ja osobiście stawiam na granat:-)Z taka figurą możesz sobie Danusiu pozwolić na sukienki. Nic- tylko pozazdrościć:-). Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak nie trzeba pracować to coś dla mnie :-) cudne sukienki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracować? Hm :)
      Cieszę się, że sukienki się podobają :)

      Usuń
  7. Potwierdzam,- dzianinowe sukienki są bardzo wygodne i praktyczne - wiem, bo sama kilkanaście wydziergałam i chętnie w nich chodzę.
    Twoje bardzo mi się podobają. Wszystkie mają zarówno piękne kolory jak i układ wzorów.
    Gorąco pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilkanaście sukienek to niezły wynik :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Podoba mi się ta mocno zielona.Kontrastowałaby z moim kolorem włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak. Myślę, że kolor byłby odpowiedni. Rudy i zielony to piękne zestawienie barw. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Jej takie śliczności sama bym nosiła,i nie gniotą się?! to ubrania marzenie !

    Ps. Co za nogi wow !;)

    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę, nie gniotą się.
      Nogi? Moje oczy pełne zdziwienia :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Sukienki uwielbiam :) Sama niestety nie mam talentu w kierunku dziergania, więc tym bardziej podziwiam Twój!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach przeglądam te Twoje piękne sukienki i też mi się zamarzyło aby sobie zrobić kieckę :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń