22 paź 2016

# handmade

Szara kamizelka hand made

Na chłodne dni przydaje się cieplutka kamizelka. I taka właśnie powstała. 
Na ten mój ostatni projekt użyłam trzech rodzajów włóczki 
w różnych odcieniach szarości.  
Jedna z nich to nitka o różnych odcieniach
łagodnie przenikających się od jasnego do ciemnego.
Dwie kolejne to również szare, w części dwie łączone w jedno - jaśniejsza i ciemniejsza 
i podwójna ciemniejsza.
Pierwsza z włóczek znalazła zastosowanie w czapce krasnalce.

Kamizelka została zrobiona w jednym kawałku 
dwoma ściegami - ściągaczowym 1/1 i prawym dżersejowy. 
Gruba włóczka i grube druty pozwoliły na bardzo szybką realizację projektu. 
Bok został zeszyty w krótkiej linii, co dało ciekawy efekt.

Dekolt łódkowy został lekko przesunięty w dół dzięki opuszczeniu ramienia.

Kamizelka będzie fajnym dodatkiem do białej koszuli, 
co, mam nadzieję, uda się wkrótce pokazać w sesji fotograficznej.








Tymczasem u mnie na warsztacie musztardowy komplecik dla malutkiego chłopczyka. Będzie to czapka i szalik albo baktus.

Pozdrawiam cieplutko :)

Pa, pa :)



13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy projekt! Bardzo jestem ciekawa tej sesji w białej koszuli, bo chciałabym zobaczyć jak wygląda "na ludziu" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolory! Na pewno będzie idealna ta kamizela do białej bluzki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa forma tej kamizelki :) Taka niby prosta a efektowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z kolorami trafiłaś idealnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznaa jest ;)
    www.beautybloganeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna i ciekawy fason. Piękne szarości. Tylko pogratulować:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kamizelka. Uwielbiam takie.
    Ciepła i do tego elegancka. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na sesję , ale i tak już mi się podoba:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy fason, wygląda nieźle, ale na człowieku prezentuje się na pewno dużo lepiej. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się to przejście odcieni. Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesujący projekt. Cudne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosta, efektowna, piekna. Pozdrawiam Danusiu:-)

    OdpowiedzUsuń