30 sty 2019

# handmade

Pompony jako wykończenie dzianin

Nie ulega wątpliwości, że wykończenie każdego produktu, czy to wykonanego maszynowo, czy też ręcznie, podnosi jego wygląd i jakość. Warto ładnie wykończać ubrania, bo to wpływa na efekt końcowy. O klasie odzieży często decyduje właśnie wykończenie. Przyznam, że wykończanie dzianin czasem mnie wykańcza, zajmuje sporo czasu, ale warto. 

Dziergając czapki stosuję metodę bezszwową. Unikam wtedy zeszywania. Dzierganie na okrągło jest wolniejsze od klasycznego sposobu, ale prezentuje się efektowniej. Do czapek często używam pomponów. Nakrycie głowy wygląda wtedy ciekawie i atrakcyjnie. Używam pomponów z futerka naturalnego, bo takie bardziej mi się podobają. 

Ostatnio do wykończenia szaliczków dla wnuczki również użyłam pomponików. Na zamówienie czekałam dość długo, ale towar w końcu dotarł. Do różowego szalika doszyłam pomponiki w kolorze jasnoszarym, a do kremowego jasnoróżowe.





Poniżej podaję linki prowadzące do prezentacji wybranych projektów czapek z pomponami z naturalnego futerka.

szara


zielona




czerwona 











czarna


 melanżowa








10 komentarzy:

  1. Uwielbiam pompony przy czapkach 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Pompon w dzianinie jest, jak wisienka na torcie, efektownym wykończeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sympatyczne te pompony przy tych czapkach, czapeczkach, czapach.
    Zapraszam do mojej strony
    http://krystynaczarnecka.pl/

    serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękne czapy :)
    Jak mawia mój mąż wykańczanie wykańcza i coś w tym chyba jest :) Ale efekt takiego wykończania jest warty każdej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry. Gdzie można kupić zawieszki, które doszywa Pani do czapek?

    OdpowiedzUsuń
  6. Pompony kupuję na Aliekspress 🤗

    OdpowiedzUsuń