24 lip 2020

# dom # inspiracje

Z mojego poradnika, czyli co zrobić z uszkodzonym telefonem

Dziś trudno sobie wyobrazić życie bez telefonu komórkowego. Służy on nie tylko do komunikacji, ale spełnia wiele innych ważnych funkcji. Mnogość aplikacji, które możemy zainstalować w telefonie, niezwykle ułatwia nam życie. Zakupy online, bankowość internetowa, zakup biletów w komunikacji miejskiej, rejestracja do lekarza, nawigacja, promocje... Długo tak można by wymieniać. 

Kilka lat temu miałam malutki telefon, który mieścił się w malutkiej torebce. Nie chciałam mieć smartfona, mówiłam, że nie będę nosić telefonu w torebce. Jednak moje dzieci chciały, abym stała się bardziej postępowa i zakupiły mi w prezencie imieninowym taki "mini telewizor". I co? I wpadłam, przepadłam😉 Przekonałam się, że to naprawdę taki niezbędnik. Bardzo ułatwia mi życie. 

Źródło zdjęcia - tutaj

Niestety, zdarza się, że telefon spadnie i uszkodzi się. Tak właśnie stało się z moim urządzeniem. I co teraz? Przyznam, że zmartwiłam się. Sądziłam, że będę musiała zakupić nowy sprzęt. Pobuszowałam jednak w czeluściach Internetu i znalazłam korzystne rozwiązanie. Okazało się, że telefon można uratować, a koszt naprawy jest znacznie mniejszy (!), niż nowego urządzenia. 

Udało mi się zajrzeć tutaj serwis iPhone i sprawa zostanie rozwiązana.


Źródło zdjęcia - tutaj





1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że swojego nie uszkodzę, ale gdyby to wiem co robić ;)

    OdpowiedzUsuń