21 lip 2020

# dom

Z mojego poradnika, czyli awaria w domu

Do napisania tego artykułu skłoniła mnie ostatnia faktura wystawiona za zużytą w domu wodę. Kwota do zapłaty okazała się znacznie wyższa, niż poprzednie. I to sporo. Zaczęliśmy z mężem poszukiwać przyczyny. Jaki powód tak wysokiego rachunku? Czy licznik uszkodzony, czy jakiś wyciek? A może ktoś podpiął się do naszego licznika? Domysły szły w absurdalnym kierunku. Codziennie - rano i wieczorem - notowałam odczyty. 

Szczegółowa analiza danych doprowadziła nas do ustalenia przyczyny nagłego zwiększenia zużycia wody. Okazało się, że mamy wyciek wody z nieszczelnej instalacji wodociągowej.


Poszukując odpowiednich materiałów do usunięcia awarii, natrafiliśmy na MediDaTech. Jak to dobrze, że żyjemy w takich czasach, że klikasz i za kilka dni masz w domu to, czego właśnie potrzebujesz. Jaka oszczędność czasu.

Pisałam kiedyś o tym, że bardzo wygodne jest robienie zakupów w sieci. Ja już w większość rzeczy zaopatruję się w ten sposób. Siedzę sobie wygodnie w domu i buszuję po internetowych sklepach. Do wyboru, do koloru.😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz