26 paź 2022

# handmade

Czarna czapka z warkoczem i pomponem

Pora roku sprzyja dzierganiu ciepłych czapek. 🍁🍁🍁  Jeśli zrobi się je z dobrej gatunkowo włóczki, to nakrycie głowy będzie służyło lata. Do tego aromatyczna kawa i już jest miło.

Czapka powstała ze świetnej włóczki Katia Peru (40% wełny, 20% alpaki, 40% akrylu) ze sklepu @fastryga.pl. Wisienka na torcie to czarny pompon z naturalnego futerka wzbogaca nakrycie głowy. 74 oczka na drutach nr 5 (4 rzędy) oraz 6 i do góry😉


Ze wspomnianej włóczki zrobiłam już wiele dzianin. Warto z niej dziergać, bo ubrania zachowują dobry wygląd przez wiele długich lat. Dzianiny zrobione z tej włóczki ładnie się układają i nie tracą fasonu.


⇒ zielony komin

⇒ czerwona czapka







czerwony kardigan (tutaj tutaj).






5 komentarzy:

  1. Kiedyś bardzo wzbraniałam się przed czapkami i innymi nakryciami głowy - ale odkąd mam problemy z zatokami jest to moja nieodłączna część garderoby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czapki, ale akurat do tych z pomponami nie umiem się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś byłam wrogiem czapek, aktualnie już zakładam na wieczorne spacery.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czapki, czas na nową 😎

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama lubi takie robótki. Mam kilka takich czapek

    OdpowiedzUsuń