13 paź 2017

# handmade

Różowa czapka z odpinanym pomponem

Różowa czapka z alpiny była już prezentowana na blogu. Doszyłam do niej  pompon. Nowością w tym sezonie w mojej kolekcji jest to, że pompony są odpinane.  Dzięki temu można czapkę uprać, a naturalne futerko nie ulegnie zniszczeniu. 

Przypomnę, że alpina posiada ładny, gruby splot, jest sprężysta i miękka. Dobrze się z niej dzierga, nitka się nie rozwarstwia. Włóczka jest przyjemna w dotyku, a wyroby z niej wykonane są ciepłe. Świetnie nadaje się na zimowe czapki, szale, kominy, grube swetryDzianina nie rozciąga się w wodnej kąpieli, a podczas noszenia nie mechaci się.

Parametry włóczki: 
50% wełny,  50% akrylu
Motek to 100 gram / 100 metrów

Producent zaleca druty numer  6 - 7 (wybrałam 7). 





Różowa czapa dołączyła do kolekcji "pomponiastych".




Z alpiny wydziergałam już kilka dzianin. Poniżej podaję linki prowadzące do prezentacji projektów.

 Różowa czapka z warkoczem

11 komentarzy:

  1. Danusiu, kolejna piękna czapka! Świetnie się dopasuje do szala z poprzedniego wpisu. Pozdrawiam pieknie1

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, piękna czapa, a pompon jak ta wisienka sobie "dynda" Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! Czy wzory czapek są zaczerpnięte skądś, czy Twojego autorstwa? Są przepiękne!!! CHętnie bym sobie taką czapeczkę wykonała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie.
      Wzory czapek są mojego autorstwa.

      Usuń
  4. Ekstra pomysł z tym odpinanym pomponem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te czapy, każda w swoim rodzaju :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta różowa, jak i cała reszta :)

    OdpowiedzUsuń