3 maj 2014

# handmade

Ażurowa sukienka

U mnie na warsztacie 
ażurowa sukienka z lacetu w kolorze limonki 
robiona w czasie "Tańca z gwiazdami". 

Pięknie tańczą.


W przerwach reklamowych - trening na orbitreku :)


 Wkrótce pokażę całą sukienkę i sposób jej wykonania. Włóczka wygląda jak tasiemka, jest przyjemna w dotyku.Producent proponuje wykonanie robótki na drutach nr 5 lub 6. Ja robię na siódemkach, bo wtedy ścieg jest lekki, a nie zbity. Wszak to ma być letnia kreacja.


Już poszukuję do niej butów. Może Wy mi coś podpowiecie? Może jakiś link?


















Będzie mi niezwykle miło, jeśli polubicie mnie na moim fanpagu na fb :)



Życzę udanego weekendu i pozdrawiam cieplutko :)






15 komentarzy:

  1. Kolor ciężki do uchwycenia aparatem. Ale rzeczywiście, jest interesujący. Fotki będą niedługo. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor :) Bardzo dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)

      Usuń
    2. Oczywiście :) Blog już dodałam do czytnika :)

      Usuń
    3. Jeżeli masz moderację komentarzy, to radzę zrezygnować z weryfikacji obrazkowej - bardzo utrudnia komentowanie :(

      Usuń
    4. Dziękuję za sugestię. Weryfikacja obrazkowa została usunięta :)

      Usuń
  3. Cudny kolor. Podziwiam piękne wykonanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  4. Lubię takie dziergane sukienki . Niestety nie mam tyle cierpliwości aby sobie taką zrobić. Raz udało mi się zrobić bluzkę na szydełku i powiedziałam sobie że to jeden jedyny i ostatni raz :-). podziwiam i pozdrawiam. Zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, cierpliwość to ja mam. Sukienka jest już prawie gotowa. Wkrótce ja pokażę. Dziękuję za odwiedziny. Zaglądnę z rewizytą. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Limonkowy uwielbiam,dzianiny noszę rzadko,a na efekt końcowy czekam bo zapowiada się cudeńko :)pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest już gotowa: http://wharmonii.blogspot.com/2014/05/limonkowa-sukienka-azurowa-hand-made.html
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Śliczna sukienka. Podziwiam talent.
    DZiękuję za zaproszenie i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń