24 maj 2014

# w zieleni

Pawie w ogrodzie

Niecodzienni goście zjawili się dziś w naszym ogrodzie.
 To pawie z sąsiedniej posesji przeskoczyły przez płot i znalazły się przed naszym domem.
Paw rozłożył swój wspaniały ogon, chyba bronił swojej partnerki.
Para wyglądała bardzo dostojnie i okazale.
Było się czym zachwycać.
Ptaki pięknie prezentowały się wśród zieleni.
Zdążyłam utrwalić ich wizytę na kilku fotografiach,
 a potem odprowadziłam do właściciela.






Paw ani na krok nie odstępował od swojej partnerki. To się nazywa dżentelmen :)




Będzie mi niezwykle miło, jeśli polubicie mnie na moim fanpagu na fb :)

Pozdrawiam słonecznie.
Pa, pa ..

2 komentarze:

  1. Och! Jakże zazdroszczę! Pawie to moje marzenie :( Jednak ze względu na sąsiadów nie możemy kupić, ponieważ bardzo głośno krzyczą... poza tym wysoko i daleko fruwają, a za naszym płotem jest bardzo ruchliwa ulica :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te krzyczą u naszego sąsiada, ale jakoś nam to nie przeszkadza.

      Usuń