8 maj 2016

# inspiracje

Maj - kino i spacer, czyli "Bóg nie umarł 2"

Na ekranach polskich kin pojawił się niedawno obraz 
"Bóg nie umarł 2" w reżyserii Harolda Davida Cronk' a.

Źródło zdjęcia - klik


>>„Bóg nie umarł 2″ to pasjonująca opowieść o próbie odpowiedzi na najważniejsze pytania wyłącznie przy pomocy argumentów prawnych.  Druga część filmu, który poruszył serca i sumienia ponad 140 tysięcy polskich widzów.
Grace jest nauczycielką historii  w liceum. Podczas prowadzenia lekcji odpowiada na pytanie uczennicy wspominając przy tym działalność Jezusa Chrystusa.  Dyrekcja szkoły zarzuca jej złamanie przepisu o świeckości instytucji państwowej. Jeśli Grace przeprosi sprawa zostanie rozstrzygnięta polubownie i zachowa pracę. Jeśli nie, sprawa trafi do sądu i wówczas kobieta może stracić wszystko łącznie z prawem do wykonywania zawodu. Rozpoczyna się pasjonujący sądowy spór. Konflikt, który miał być lekcją pokory dla ludzi wierzących przeradza się w niezwykłą dysputę o wolności sumienia, istnieniu Boga i jego obecności w przestrzeni publicznej…<< *
* Źródło - klik 
Tyle informacji z Internetu.

A to moje osobiste zdanie:

Świetna obsada i bardzo dobra gra aktorska zrobiły na mnie duże wrażenie. W niektórych momentach filmu przeszywały mnie ciarki. Zbudowane przez twórców obrazu emocje trzymały mnie w napięciu przez cały film, z zainteresowaniem czekałam na rozwój wydarzeń. Z uwagą słuchałam dialogów i odnosiłam je do realiów; wystąpienia prawników i świadków pokazały, jak można argumentować wiele spraw, które niekoniecznie związane są z wiarą. Lubię słuchać takich słownych utarczek. Siła argumentu, a nie argument siły winny kierować rozmowami, niejednokrotnie bardzo trudnymi.




                                                        Zwiastun filmu - klik

 

Obsada:


Melissa Joan Hart   jako Grace Wesley

 Jesse Metcalfe jako Tom Endler

Ray Wise jako Pete Kane

 ...i inni.





Po seansie pieszo, a nie samochodem, do domu. 

Kolejny majowy spacer został zaliczony :)

A czy ktoś Państwa obejrzał film  "Bóg nie umarł 2"?

Jak się Państwu podobała ta produkcja?

Pozdrawiam i życzę wszystkim  moim Gościom miłej niedzieli.



9 komentarzy:

  1. Filmu nie widziałam, ale zaciekawiłaś mnie Kochana i to bardzo😊 również życzę miłej niedzieli i pozdrawiam majowo😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przyjemne uczucie, kiedy się czyta, że kogoś mogłam czymś zainteresować. Dziękuję i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  2. U mnie kino i spacer tylko na karteczce ;-)
    Muszę sama wybrać się do kina, Ślubny nie przepada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karteczka zachęci, a ze Ślubnymi to tak bywa :)

      Usuń
  3. Zgadzam się z Tobą-film jest wart obejrzenia-bawi,poucz,wzrusza,trzyma w napięciu, choć nie jest to film sensacyjny. A do tego zmusza o refleksji,przemyśleń nie tylko w kwestii wiary. Polecam też pierwszą część.Cudownie,że o tym napisałaś post. Pozdrawiam i zapewniam,że często do Ciebie zaglądam, choć dopiero teraz zostawiłam komentarz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Wełniany Zakątku Gosi :) Bardzo się cieszę, że nasze przemyślenia idą tą samą falą. Ogromnie mi miło, że do mnie zaglądasz. Zapraszam ponownie :)

      Usuń
  4. Recenzja filmu profesjonalna i zachęcająca, bardzo wyważona.Zawsze z przyjemnością czytam Twoje wpisy. Pozdrawiam majowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za takimi filmami... Ray Wise grał w "Miasteczku Twin Peaks"...

    OdpowiedzUsuń