6 lis 2019

# dom # inspiracje

Zmiany, zmiany, czyli meble na wymiar

Już od dłuższego czasu chodzi mi po głowie pomysł ze zmianą mebli kuchennych. Te, które mam są niby dobre, zadbane, czyste, ale jakoś tak nie pałam już do nich miłością. Tak od około prawie dwóch lat biję się z myślami: zmienić, nie zmienić... Już jestem bardzo bliska podjęcia ostatecznej decyzji, że będą nowe 😉 

Co mnie skłania do tego kroku? W nowych kuchniach piekarnik jest na wysokości oczu. Jakież to praktyczne i wygodne. Miałam okazję przekonać się o tym goszcząc w domu, gdzie takie rozwiązanie zostało zastosowane. Nie trzeba się schylać, kucać, chodzić na kolanach, by zobaczyć, co się dzieje w piekarniku. Czy ciasto ładnie rośnie, czy już dochodzi?


Kuchnia, Strona Główna, Kuchnia Luksus




Najwygodniej jest zrobić meble na wymiar. Można wtedy zaplanować każdy detal, wykorzystać całą wolną przestrzeń. Ja takie rozwiązania preferuję.

Znalazłam ofertę, która może spełnić moje oczekiwania. Przedsiębiorstwo produkuje meble wysokiej jakości, a nad projektem czuwają specjaliści od aranżacji wnętrz. Siedziba firmy znajduje się w Krakowie, ale obsługuje klientów z terenu całej Polski. 



Nie tylko kuchenne meble można zamówić na wymiar. Są w naszych domach pomieszczenia i zakamarki, w których taka opcja wydaje się jedną z najlepszych.





To do dzieła 😉

12 komentarzy:

  1. Też zdecydowałam się na wymianę mebli kuchennych. Już się robią, właśnie takie na wymiar. Mam niedużą kuchnię. Chce wykorzystać funkcjonalnie każdy metr, a więc piekarnik na wysokości obowiązkowo :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuchni może i nie mam najładniejszej, ale piekarnikiem na wysokości cieszę się już od 10-12 lat. Ekstra wygoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to jeszcze bardziej zostałam zmotywowana 💮🌸🌼

      Usuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście meble na wymiar jak dla mnie są czymś ważnym i ja w niedługim czasie będę moją starą zabudowę wymieniać na nową. Już nawet czytałam na stronie https://rodzinneremonty.pl/co-zrobic-ze-starymi-drzwiami-w-szafie-przesuwnej/ co najlepiej jest zrobić ze starymi drzwiami z szafy przesuwnej i jak je wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Meble na wymiar to na pewno świetne rozwiązanie jeśli chodzi o kuchenne wnętrze. Dzięki temu możemy urządzić to pomieszczenie zgodnie z zasadami ergonomii, aby było przestrzenne i funkcjonalne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy wpis! Jestem miłośnikiem urządzania wnętrz, a kuchnie lubię najbardziej. Oprócz tego interesuje mnie najsterkowanie, dlatego postanowiłem storzyć stalową konstrukcję, której miejsce znajdzie się w korytarzu. Do prac użyłem swojego ulubionego materiału - ściernicy ceramicznej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama ostatnio właśnie urządzałam sypialnie i kupiłam też bardzo ładne i przede wszystkim wygodne łóżko także jestem zadowolona z zakupu

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat ja mam w planach na dniach postawić na współpracę z dobrym projektantem wnętrz. Ogólnie z tego co widziałam to ofertę posiada całkiem dobrą

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc my niedawno kupiliśmy łóżko i teraz mamy w planach właśnie zamówić materac. Zależy nam na tym by był on wygodny i solidnie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) Ja już meble zamówiłam, jeszcze tylko planuję dokupić ścianki szklane, ponieważ można dzięki nim można estetycznie oddzielić pomieszczenia, do tego ścianki bardzo ładnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń