31 sie 2020

# inspiracje

Dzień Blogów

Celem przyświecającym założeniuDniu Blogów, obchodzonego od 2006 roku, jest promowanie blogosfery i zwrócenie czytelników na inne kultury. 



Śledzenie  życia blogowego jest niezwykle inspirujące. Artykuły blogerów zawierają ogromny worek bez dna z informacjami ze wszystkich dziedzin życia, cenne wskazówki i porady. Wymiana doświadczeń ludzi z całego świata jest szczególnie cenna w dobie pandemii Covid - 19. Duża część życia przeniosła się do Internetu. Dobrze, że mamy takie narzędzie. Dzięki niemu łatwiej poruszać się w utrudnionej rzeczywistości. Okazało się, że świat wirtualny jest jednak bardziej realny, niż do tej pory nam się wydawało.

To już 6 lat minęło od założenia mojego bloga. Stało się to dla mnie dużą przyjemnością. Początkowo skupiałam się głównie na prezentowaniu moich dziewiarskich dokonań, pokazywaniu dekoracji domu i krótkich relacji z tego, co dzieje się w moim ogrodzie.

Z czasem blog rozrastał się i pojawiały się artykuły związane z moją szerszą działalnością. Wprowadziłam na cykliczne posty: "Z mojego poradnika" i "Z poradnika dziewiarki". Blog obecnie ma charakter lifestylowy. Wkrótce pojawią się kolejne zakładki.

Wciąż dzielę się swoimi pomysłami, doświadczeniem i przemyśleniami. Sprawia mi to ogromną frajdę.

"Jakie korzyści płyną z prowadzenia bloga? Jest ich wiele - te materialne i te niematerialne. Jeśli mówimy o tych pierwszych to wiadomo, że chodzi o finanse i to nie tylko w formie pieniężnej, ale również o dobra wynikające z umów barterowych. Dla osób prowadzących firmy (np. sklepy internetowe) blogowanie jest świetną formą promocji oraz budowania własnego biznesu i jego rozwoju. Wiele osób utrzymuje się z tego zajęcia, inne dorabiają do pensji. 
Niezwykle cenne są również korzyści niematerialne. Jest ich wiele, że wymienię:
* możliwość uzyskiwania wciąż nowych informacji od specjalistów z różnych dziedzin;
* rozwijanie umiejętności argumentowania, wyrażania własnych myśli;
* wzbogacanie słownictwa;
* zawieranie wirtualnych znajomości, które często przenoszą się w sferę rzeczywistości;
* odmiana własnego życia;
* możliwość prezentacji własnych osiągnięć i pasji;
* zdobywanie nowego doświadczenia; 
* rozwijanie zainteresowań i kompetencji, zdobywanie wiedzy.

Nabyte nowe umiejętności mogą pomóc w uzyskaniu pracy tym osobom, które jej poszukują." *
* Źródło - mój blog






1 komentarz:

  1. Gratuluję tak pięknej rocznicy i życzę przyjemności z blogowania :)

    OdpowiedzUsuń