2 kwi 2022

# handmade # inspiracje

Patronat medialny, czyli książka dla dziewiarek

Po raz kolejny miałam przyjemność objąć patronat medialny nad wydaniem książki. Tym razem jest to poradnik „Druty do a do z. Ilustrowany podręcznik dla początkujących i zaawansowanych”. Książka doczekała się już trzeciego wydania, bo jest bardzo popularna i szybko znika z półek. Jest pracą zbiorową, więc zawiera w sobie doświadczenie wielu kreatywnych osób.

Źródło zdjęcia - tutaj


Jest to samouczek zarówno dla tych, którzy rozpoczynają przygodę z drutami, jak i dla bardziej wprawionych. Książka ta poprowadzi krok po kroku każdą dziergającą osobę do mistrzostwa.

Pozycja zawiera 140 bogato ilustrowanych stron ze szczegółowymi opisami. Dzięki zdjęciom i czytelnym schematom osoby początkujące mają szansę na opanowanie sztuki dziergania na drutach, a te zaawansowane wzbogacą swój warsztat.



W poradniku zawarte są informacje o rodzajach włóczek i o technikach dziergania na drutach (nabieranie oczek, podstawowe ściegi, zakończanie robótki, łączenie nitek, wyrabianie dziurek, sposoby naprawiania błędów, dzierganie z użyciem rzędów skróconych i wiele innych przydatnych sposobów dziewiarskich).





Dzięki książce będzie można nauczyć się robienia dzianin w stylu irlandzkim, żakardów, intarsji, ażurów, pracy w okrążeniach i wielu innych technik.

Warto zakupić tę książkę. Taki poradnik bardzo się przydaje. 

Książka może być nie tylko inspiracją do wydziergania oryginalnych dzianin, ale też będzie wspaniałym prezentem na imieniny, urodziny, pod choinkę...

Poprzedni patronat medialny pełniłam nad książką Trench Nicki "Ubranka dla dzieci na szydełku".






4 komentarze:

  1. Myślę, że z tą książką nawet ja nauczyłabym się robótek ręcznych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę miała ją na uwadze na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  3. OoOooo... dobrze wiedzieć, że takowa istnieje! Moja babcia próbowała mnie uczyć dawno temu dziergać na drutach, ale niestety nie polubiliśmy się. Moją domeną jest szydełko. Kto wie, może dzięki tej książce podjęłabym nowe wyzwanie...? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka świetna dla tych, którzy pasjonują się robótkami ręcznymi. Przepiękne rzeczy, ale ja zdecydowanie mam dwie lewe ręce do tego :-(

    OdpowiedzUsuń