28 cze 2014

# handmade

Letnia sukienka z warkoczami limonka

No, w końcu jestem zadowolona. To już trzecia (!) odsłona limonkowej sukienki o prosty fasonie. W wydaniu ażurowym były dwie.  Poprzednia, może i ładna była, ale jakoś nie czułam się w niej dobrze. Miałam wrażenie, że duży ażurowy wzór niekoniecznie dobrze robi mojej figurze. W nowym projekcie zastosowałam 3 ściegi: podwójny ryż, warkocze 2/2 co szósty rząd przedzielone ściegiem dżersejowym na lewo. Sukienka wykonana jest z lacetu na drutach nr 6 (poprzednio robiłam na siódemkach). Skład włóczki (50% bawełna, 50% akryl) pozwala na wykonanie letnich ubrań. Materiał, z którego sukienka została wykonana, pozwala na dopasowanie się jej do sylwetki.

 Rękawki są wykończone szydełkiem półsłupkami. Myślę jeszcze nad innym wykończeniem - na drutach.








Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ponownie.

Przypominam o candy (klik) na moim blogu i zapraszam do zabawy.

Pa, pa...





8 komentarzy:

  1. Będzie idealna na letnie wyjścia. A w tym zestawieniu szarości świetnie uzupełniają całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Szary kolor zdecydowanie wyciszył kolor sukienki i dodał jej lekkiego charakteru. Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  2. Piękna sukienka i jak zwykle piękna aranżacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuję. Pozdrawiam. Życzę dobrej nocki i udanej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, widzę same nowe, ładne rzeczy :) już nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę efekt na żywo :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz tez jest ładna, ale tamta bardziej była w moim guście, ale szpilki popielate odjazdowe:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej sukience lepiej się czuję. Dla mnie ten ażur była za duży, korzystniej wyglądam w mniejszych wzorach. Jestem wysoka (173 cm) i miałam wrażenie, że jestem kopką siana :) Muszę dla siebie poszukać jakiegoś drobniejszego ażuru.
      Szpilki uwielbiam.
      Pozdrawiam Cię i zapraszam ponownie :)

      Usuń