19 sie 2014

# handmade # inspiracje

Pani Eva Minge i oliwkowa czapka z mojej kolekcji

    Jak już wcześniej pisałam uczestniczyłam w Fashion in Cracow. Zajrzyjcie tutaj i tutaj. Zapraszam :) 
      Podczas krakowskiego święta mody miałam niewątpliwą przyjemność rozmawiać z Panią Evą Minge, uznaną projektantką o światowej sławie. To było dla mnie cenne doświadczenie. I tu znów potwierdziły się słowa, że wielkość człowieka świadczy o jego klasie. Pani Eva Minge nie gwiazdorzy, nie jest celebrytką. Potrafiła podejść do zwykłych ludzi i serdecznie z nimi porozmawiać. Powinniśmy patrzeć na tę artystkę jak na osobę, która swoją ciężką i mozolną pracą przypomina całemu światu, że Polska jest wspaniałym krajem z cudownymi ludźmi. Z sympatii do Pani Evy Minge podarowałam jej czapkę wydzierganą własnoręcznie  - klik i klik. To niezwykle miłe uczucie, kiedy wielka artystka chce założyć coś, co się zaprojektowało i wykonało. Pani Eva umieściła to zdjęcie na FB. Dziękuję, Pani Evo :)





Źródło: https://www.facebook.com/eva.mingepriv?fref=ts



Pani Eva Minge dzierży z dłoniach paczkę, w którą zapakowałam czapeczkę :)








Cieszę się, że tu zaglądacie. Swoimi wizytami sprawiacie mi dużo radości.

Dziękuję stałym Czytelnikom i nowym Gościom.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do lektury kolejnych postów. 

Będzie jeszcze ciąg dalszy relacji z Fashion in Cracow

Pa, pa...

6 komentarzy:

  1. Świetne spotkanie :) I fantastyczny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazuje się, że wielcy ludzie mogą być życzliwi :) To bardzo cenne doświadczenie. Dodaje wiary w drugiego człowieka w tym zabieganym świecie.

      Usuń
  2. ...a wielu ludzi i tak pryzmatuje ją przez operacje plastyczne. Nie przepadam za szufladkowaniem ludzi, to ujmuje ich osobowościom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o taki przekaz mi chodziło. Nie możemy patrzeć na drugiego człowieka przez pryzmat jego wyglądu. To bardzo krzywdzące i niesprawiedliwe. A Pani Eva na żywo wygląda o wiele lepiej, niż na niektórych publikowanych fotografiach, co budzi tanią sensację.

      Usuń
  3. Ależ ta pani Minge ma włooooooosy na drugim zdjęciu, zazdrość mnie zżera <3 a czapa fenomenalna, i jaka sława! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmawiałam z Panią Evą i nie mogłam napatrzyć się na jej włosy. W istocie są piękne.
      Cieszę się, że czapka Ci się podoba. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń