23 paź 2019

# inspiracje

Korzyści z blogowania, czyli internetowe znajomości

Siła Internetu jest olbrzymia. Miejsce to jest kopalnią wiedzy, olbrzymią galerią handlową, teatrem, kinem. Długo by tak wymieniać. 

Internet jest również miejscem spotkań, wymiany poglądów, zdobywaniem nowych doświadczeń, nawiązywania ciekawych znajomości i przyjaźni.

Jako blogerka mam od kilku lat przyjemność poznawania wielu interesujących ludzi, wspaniałych osobowości, poznawania ich hobby, poglądów, talentów. Czytanie postów umieszczanych na blogach stało się moją codzienną lekturą. Nie zawsze starcza czasu na komentowanie, ale regularnie odwiedzam interesujące mnie blogi. 

Wiele się nauczyłam, czytając zamieszczane wpisy. Wiele porad wprowadziłam w życie. Ludzie mają niesamowity potencjał. Jak powiadał mój tato - "Wszyscy wiedzą wszystko".

Blogerzy znają się głównie z sieci, gdzie czytają blogi, komentują wpisy, wymieniają uwagi. Ale jakże miło spotkać taką osobę w realnym świecie, albo choć usłyszeć w telefonie jej głos. 

Niedawno miałam przyjemność spotkać się z panią Dorotą prowadzącą blog "Knitolog w podróży". Mamy wspólne zainteresowania, czyli dzierganie na drutach. Spotkanie było niezwykle miłe.

Wczoraj usłyszałam w telefonie przesympatyczny głos pani Grażyny. Pasował do osoby, tak sobie go właśnie wyobrażałam. Potrzebowałam pomocy w pewnej sprawie. Na messengerze podałam swój numer telefonu i za chwilę usłyszałam miły głos. Rozmawiałyśmy jak osoby, które od dawna się znają. To było bardzo przyjemne uczucie. Mam nadzieję na spotkanie przy prawdziwej filiżance aromatycznej kawy.


O korzyściach prowadzenia bloga pisałam już wcześniej. Zapraszam do lektury.
⇒ Co wynika z prowadzenia bloga?
⇒ Blog jak dysk pamięci
⇒ Co wynika z prowadzenia bloga;
⇒ Spotkanie z Marzeną Chełmińską, czyli co daje blogowanie

2 komentarze:

  1. Ja również dziękuje za przemiłą rozmowę. Blogosfera ma wiele korzyści, a poznawanie ludzi jest jedną z tych fajniejszych :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że poznawanie ludzi dzięki blogowaniu należy do bardzo przyjemnych.

      Usuń