9 sty 2018

# handmade

Czerwony sweter handmade

Ostatnio na prezent gwiazdkowy wydziergałam czerwony sweter z grubej włóczki. To Alpina, którą bardzo lubię. Powstało z niej już wiele dzianin jak kardigany, czapki, szale.

Parametry włóczki: 
50% wełny,  50% akrylu
Motek to 100 gram / 100 metrów

Producent zaleca druty numer  6 - 7 (dziergałam na siódemkach).

Ostatnio rzadko wybierałam czerwień, choć to piękny kolor. Moją szafą zawładnęły bielczerń i zieleń. Teraz kusi mnie powrót do czerwieni. Dlaczego? To kolor niosący ze sobą dużą energię. O czerwieni pisałam w  poprzednim poście.











Do wydziergania swetra wybrałam klasyczne ściegi. Przód swetra i rękawy zdobią warkocze oddzielone od ściegu karbowanego (francuza) 2 oczkami lewymi. Mankiety, półgolf i dół swetra są zrobione ściągaczem 1/1. 




Na sweter w rozmiarze S zużyłam ok. 6 motków, francuz zabiera spore ilości włóczki.


Poniżej podaję linki pod którymi można obejrzeć projekty wykonane z Alpiny:

⇒ czapki:
  1. czarna 
  2. czarna z pomponem
  3. różowa z warkoczem
  4. biała z pomponem
  5. szare z pomponami

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajny sweter:) Taki ciepły i energetyczny. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyszedł:) Detal w postaci warkocza bardzo przyciąga uwagę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ,czerwień to świetny kolor. Sweter wyszedł pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Prosty wzór w połączeniu z pięknym kolorem to zestaw idealny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweterek i jest Ci w nim cudnie! Z tymi botkami tworzy unikalną stylizację. Chyba wrócę do drutów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo że czerwieni nie lubię to bardzo ładny sweter :-).Podoba mi się ścieg i te warkocze. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny, no i mój ulubiony i kolor i warkocze

    OdpowiedzUsuń
  9. I kolor, i sploty, i całość - przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W czerwonym Ci do twarzy, więc spokojnie możesz wracać do tego koloru częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W swetrze występuje moja córka. Ja sama też może skuszę się na jakieś ubranie w tym kolorze. Skoro córce jest w nim do twarzy, to może jej mamie też będzie dobrze :)

      Usuń
  11. Sweter genialny w swej prostocie!! :) Super

    OdpowiedzUsuń
  12. W s p a n i a l y i sliczny w swojej prostocie ! Cudowna soczysta czerwien ! Probowalam stworzyc sweter ale poleglam ... moze kiedys ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna sesja zdjęciowa i cudowna modelka :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Energetyzujący kolor i fajny sweter :-)świetne jak zwykle fotki i wspaniała , piękna modelka . Wszystko po prostu suupeeeer

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterek wyszedł fantastyczny , a czerwony kolor jest dominujący i podkreśla urodę warkoczy :)

    OdpowiedzUsuń