14 sty 2020

Sweterek z piernika 💓💓💓

Mam przyjemność prowadzić warsztaty rękodzieła artystycznego z sympatycznymi paniami. Spotykamy się na dwugodzinnych sesjach 2 razy w miesiącu i miło spędzamy czas. Wykonujemy ręcznie różności, wykorzystując wiele technik plastycznych. 

Podczas warsztatów panie poznały zdobienie przedmiotów metodą decoupage, zrobiły wiele ozdób stosując quilling, wykonały piękne, kolorowe mydełka i pachnące świece, malowały kolorowe printy na torbach i ubraniach do tkanin. Ochoczo podjęły się zrobienia wielu świątecznych ozdób, podjęły wyzwanie zdobienia wianków, które sama też wykonuję na każdą porę roku i okazjonalnie. A tych zrobiłam już wiele - klik. Kreatywność uczestniczek warsztatów motywuje mnie do działania. 

Spod rąk uzdolnionych pań wyszły też piękne dzianiny: sukienki, swetry, szale, czapki, kominy. Ozdoby choinkowe wydziergane szydełkiem nie miały sobie równych. 

Nie mogłam się oprzeć, by nie podzielić się z moimi miłymi blogowymi Gośćmi wrażeniami z przyjemnej dla mnie sytuacji. Piszę nie po to, by się chwalić. Tą drogą chciałam podziękować osobom, które sprawiły mi wiele radości, dodając skrzydeł.💓💓💓 Na ostatnich zajęciach otrzymałam cudowny prezent. Panie wiedzą, że moją pasją jest tworzenie dzianin na drutach. Pięknie zapakowana paczka z pachnącymi mydełkami została ozdobiona aromatycznym, piernikowym sweterkiem. Uroczo. Byłam wzruszona. Dziękuję. 💓💓💓





Takie piękne są teraz moje skrzydła.
💓💓💓

Anioł, Skrzydełka, Skrzydła Anioła, Niebo, Fantasy
Źródło zdjęcia - tutaj

1 komentarz:

  1. Rewelacja, jeszcze takiego pierniczki nie upiekłam😊 żałuję że tam gdzie mieszkam nie ma możliwości spotkania sie w gronie tych które nas najlepiej rozumieją.

    OdpowiedzUsuń