22 sty 2020

# inspiracje

Z mojego poradnika, czyli o dobrej promocji

Wiele osób odwiedzających mój blog zajmuje się działalnością gospodarczą. Wiedzą one, że sprzedaż wyrobów lub usług wymaga sporego zachodu. Pozyskanie i zatrzymanie klientów oraz zaproszenie ich do dalszej współpracy wymaga wysiłku i jest nie lada wyzwaniem logistycznym. Sama oferta wysokiej jakości towarów i usług nie wystarcza. Trzeba się dobrze nagimnastykować, aby sprzedać produkt. Jest wiele sposobów na przyciągnięcie klientów. 

Trzeba poznać techniki sprzedaży, poznać ofertę konkurencji, docierać do influencerów, prowadzić rozmowy z ludźmi, celu poznania ich potrzeb i upodobań.

Nie sposób sprzedać produktów bez odpowiedniej reklamy. Wychodząc naprzeciw potrzebom prowadzącym działalność gospodarczą chciałam przedstawić pomysł wizualnego marketingu, jaki zwrócił moją uwagę. Wielokrotnie widziałam takie propozycje i uważam, że gwarantują one powodzenie.

Źródło grafiki: tutaj
Estetyczna reklama graficzna zachęci klienta do współpracy. Zadbajmy o ładne logo, zwróćmy się do profesjonalistów. Działajmy w myśl zasady "Jak nas widzą, tak nas piszą". 

Ciekawą propozycją graficznej reklamy są totemy reklamowe. To wyjątkowo dobra, estetyczna i praktyczna forma ekspozycji propozycji firmy. Duże wymiary totemów sprawiają, że reklama będzie widoczna z daleka. Te drogowskazy wskażą miejsce lokazlizacji firmy i wspomogą potencjalnym klientom w dotarciu do pożądanego przez nich celu. 

Źródło grafiki: tutaj
Źródło grafiki: tutaj
Źródło grafiki: tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz