4 cze 2020

# handmade

Fioletowa, a może lawendowa poducha

Ostatnia z lawendowych, a może jednak fioletowych, poduch już zamieszkała w pokoju i dołączyła do dwóch poprzednich (klik, klik).



Poduch powstała z włóczki Hawai, z której już dziergałam poduszki. Świetnie nadaje się ona na wszelkie wyroby do dekoracji domu typu koszyki, kosze, dywaniki itp.

Włóczka jest bardzo przyjemna w dotyku, ale też jednocześnie lekko sztywna, dzięki czemu dekoracyjne dzianiny prezentują się elegancko. Nitka nie rozwarstwia się podczas dziergania, gładko schodzi z drutów. Oczka wychodzą równe.

Parametry włóczki:
- motek: 100g / 130m,
- skład: 60% bawełna, 40% akryl
- zalecane druty 6 - 7

Poduchę wydziergałam na drutach nr 6. Ścieg jest dość ścisły, warkocze wspaniale się prezentują. 
Potrzebne były 3 motki na poduszkę o rozmiarze 45 cm x 45 cm.

Tak prosty element dekoracyjny jakim jest poducha, potrafi zmienić charakter pokoju. Poduch ręcznie robionych na drutach i uszytych z różnych tkanin mam w domu sporo. Poduchy bardzo ożywiają wnętrza i dodają im uroku. 

Było tak...





...jest tak. Jestem zadowolona z efektu. 







Poniżej podaję wybrane linki do wpisów, w których prezentuję poduchy z mojej, dość już bogatej, kolekcji.

⇒ Turkusowa poducha w warkocze
⇒ Zielona poduszka 
⇒ Słonecznie żółta 
⇒ Zielona ozdobna poduszka 
 Lawendowa poducha z warkoczami
⇒ Nowa lawendowa poducha


Teraz mogę w końcu powrócić do realizacji projektu czarnego kardiganu. Pracę nad nim rozpoczęłam w ubiegłym roku i wciąż odkładałam druty, by zająć się ważniejszymi sprawami. Udało mi się jednak wydziergać 3 poduchy. Kończę już drugi przód. Jeszcze rękawy i kardigan będzie gotów. 







12 komentarzy:

  1. Przepiekne sa i ten kolor bardzo lawendowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie. Pozdrawiam serdecznie 🌹🌺🥰

      Usuń
  2. Piękny komplet. Kolorek boski. Teraz pasowałyby do tego zielone dodatki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie. Zieleń rzeczywiście pięknie podkreśliłaby całość. Mam teraz "zagwozdkę" :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. lawenda to jeden z moich najmniej ulubionych zapachów i kolorów, ale nie mogę nie przyznać, że dodaje przytulności wnętrzu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawendowy zapach nie należy do moich ulubionych, ale kolorem się zachwycam💜💜💜

      Usuń
  4. Bardzo ładne poduchy, elegancko wkomponowane we wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie. Cieszy mnie to, że poduchy się spodobały💜💜💜

      Usuń
  5. Takie dziergane dodają wnętrzu przytulności, a kolor bajeczny, podziwiam talent, bo sama nie umiem robić na drutach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miło mi bardzo. Kolor jest rzeczywiście bajeczny. Piękny byłby kardigan w takim kolorze💜💜💜

      Usuń
  6. Poduchy śliczne . Urzekają kolorem, wzorem i wykonaniem. Zamiana na lepsze ...dużo lepsze. Serdecznie pozdrawiam 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki. Cieszę się, że zmiany Ci się spodobały. Pozdrawiam lawendowo💜💜💜

      Usuń