3 mar 2020

# handmade

Szafirowy komplet w jednozdjęciowej sesji i Maxi Soft w natarciu 😉

Poszukując włóczki w kolorze szafirowym trafiłam na Merino 85 firmy AustermanSzafir w nadchodzącym sezonie to must have każdej elegantki. 🎉🎉🎉 W tym kolorze do twarzy jest każdemu typowi urody. 


Dziś komplet zrobiony z tej włóczki zawitał tu jeszcze raz. 
Tym razem prezentuje go modelka w króciutkiej sesji.



A u mnie na warsztacie kolejny projekt z włóczki Maxi Soft też Merino. Praca nad nim trochę się wlecze. Jakoś tak wyszło. Wena spała, choć słaba zima obudziła nawet niedźwiedzie. 😉 Jednak w przerwie powstał prezentowany wyżej komplet, męska zielona czapka (jeszcze jej tutaj nie pokazywałam) i szara czapka dla maluszka. Przerobiłam też nakrycie głowy dla małej królewny, dorabiając troczki.



Teraz wróciłam do najnowszego projektu. Mam nadzieję, że pójdzie już z górki. 





1 komentarz:

  1. Ten kolor jest boski:) Ale bardziej mnie ciekawi czarne cudo:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń