21 lip 2014

# handmade

Ażurowa torebka handmade

      Do letniej, białej, ażurowej sukienki sukienki wydziergałam torebkę. Przyda się w letnie dni, na spacery promenadą, urokliwymi uliczkami wśród pięknych kamieniczek. Sprawdzi się na urlopie, można do niej schować niezbędne drobiazgi, założyć jak listonoszkę i chłonąć piękne widoki, zajadając pyszne lody, czy fotografując urokliwe zakątki. Osobę ubraną w ażurową, białą sukienkę z torebeczką widzę na spacerach w Grecji :) Marzy mi się wyjazd do tego kraju :)



Torebkę w kształcie prostokąta 
wykonałam ściegami: karbowanym i ażurowym (takim jak sukienka). 
Pasek, dzięki ściegowi gładkiemu, zwija się w rulonik.





Torebeczka zapinana jest na guziczek zrobiony szydełkiem.





 Łączenie i wykończenie zostało wykonane szydełkiem półsłupkami.





    Do torebeczki 
trzeba jeszcze wszyć podszewkę z białego batystu. 



Za moment rozpoczynam nowy projekt. Mam nadzieję, że nic nie stanie na przeszkodzie w jego szybkiej realizacji.


Będzie mi niezwykle miło, 
jeśli polubicie mój fanpage na facebooku - klik 
i zagłosujecie na blog - klik. 


Pozdrawiam cieplutko stałych obserwatorów i nowych gości. 

Bardzo cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. 


Pa, pa...




6 komentarzy:

  1. Śliczna torebka :) Jeszcze musisz ją zaprezentować w komplecie z sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Co do prezentacji, to raczej nie uda się, bo moja osobista pani fotograf wyjechała, a dziś komplecik wędruje do znajomej. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Bardzo dokładne wykonanie. Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń