11 lip 2014

# handmade

Czapka w kolorze różu angielskiego

  Pogoda sprzyja "robótkowaniu". Niebo przykryte gęstymi chmurami, leje jak z cebra, jest nostalgicznie, więc czas umilam sobie jednym z moich ulubionych zajęć, czyli dzierganiem na drutach. 
    Dziś prezentuję kolejną czapkę z serii "dziergana spiżarnia". Zrobiłam ją z włóczki miłej i przyjemnej w dotyku SHETLAND (kolor:  róż angielski 508); 100 gram 220 metrów o składzie - 30 % wełna 70 % akryl. Czapkę dziergałam na okrągło podwójną nitką na drutach nr 8. Oto efekty mojej pracy.















Mam nadzieję, 
że stali bywalcy i nowicjusze znaleźli dla siebie inspirację.


    Białej letniej sukienki jest coraz więcej. Będzie bawełniana, ażurowa, robiona na dość cienkich drutach (nr 4). Nie przybywa zbyt szybko, bo włóczka jest cienka. Jednak dobrze się z niej dzierga. 



Pozdrawiam Was, moi mili, bardzo serdecznie i cieplutko. 
Pięknie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Będzie mi też niezmiernie przyjemnie, 
jeśli zagłosujecie na mój blog w konkursie - klik.

Pa, pa ...





6 komentarzy:

  1. Za różowym kolorem nie przepadam, ale za to pochwalę świetną - jak zawsze zresztą - prezentację i stylizację do zdjęć :) Wspaniale się ogląda tak dopracowane fotografie, bardzo mnie razi, gdy niektórzy pokazują taką robótkę gdzieś na pasiastym nakryciu z bałaganem w tle. Powinnaś napisać notkę szkoleniową - jak prezentować dzianinę na blogu - naprawdę wiele osób mogłoby się od Ciebie uczyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa. Fotografowania dopiero się uczę. Jesienią wybiorę się na warsztaty, by się co nieco podszkolić.
      Za różowym też nie przepadam, ale są tacy, który lubią ten kolor. Czapka jest dla takiej osoby, która dobrze wygląda w różowym.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna czapeczka i w ładnym fasonie. Jak dla mnie mogłaby być w różnych wersjach kolorystycznych. Śliczne fotki i śliczna modelka.
    Bardzo mnie ciekawi ta biała sukienka.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa :)
      Sukienki już niemal połowa. Muszę się mocno sprężać, bo całe niezliczone ilości motków czekają cierpliwie w kolejce.
      Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  3. Czapka twarzowa i chodzi o wzór bo kolor to już inna sprawa.Czy to jest prostokąt, jestem ciekawa sukienki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Czapka jest robiona na okrągło, zwęża się u góry. Nie jest zeszywana. Sukienki przybywa, jest już połowa. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń