19 lip 2014

# handmade

Biała, ażurowa sukienka handmade

Zapowiadana wcześniej biała, letnia, ażurowa sukienka gotowa. Praca nad nią rozciągnęła się w czasie z powodu ważnych obowiązków. No, ale wreszcie jest finał. 

Na wykonanie tej sukienki wybrałam włóczkę Yarn Art JEANS:
- kolor:  biały;
- skład: 55% bawełna, 45% akryl;
- motek 50 gram,  160 metrów.

Włóczka jest przyjemna w dotyku. Dobrze się nią dzierga, nie rozwarstwia się, oczka wychodzą równe. Jest bardzo wydajna. Producent zaleca druty nr 3,5. Ja wykonałam sukienkę na czwórkach.

Ścieg zaczerpnęłam z Sandry nr 6/2013 z projektu nr 27.

Total white look w towarzystwie biało - czarnych dodatków już od ubiegłego sezonu jest na topie, toteż do sukienki dobrałam buty w tej kolorystyce.















      Dekolt sukienki wykończony jest ściegiem karbowanym. 
Oczka są nabrane dookoła i robione są na żyłce.







Rękawki zostały dorobione.

Podobnie jak dekolt i dół sukienki 
wykończone są ściegiem karbowanym.

Nie ubierałam oczek w dół rękawków, bo są one krótkie.





Dół sukienki wykończony został ściegiem karbowanym 
po nabraniu dookoła robótki odpowiedniej ilości oczek. 

Bez tego wykończenia robótka zwijała się, 
co nie wyglądało korzystnie.






Dół sukienki rozpoczyna ścieg w pionowe dziurki, 
następnie przechodzi w listki.








Autorką sesji fotograficznej jest moja córka Kasia.

Kolejnym projektem będzie mała torebeczka do prezentowanej sukienki. Zaraz pędzę, by zrealizować kolejne "robótkowe" zadanie. 




Życzę udanego weekendu i kreatywnych pomysłów.


Pozdrawiam słonecznie i bardzo cieplutko :)

Pa, pa...


32 komentarze:

  1. Wspaniała sukienka i przepiękna prezentacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam słonecznie :)

      Usuń
  2. Sukienka super i wyglądasz w niej swietnie, ile zużyłas włóczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Włóczka jest wydajna. Zużyłam niecałe 6 motków po 50 g. Sukienka jest zrobiona dla wysokiej osoby - 172 cm wzrostu. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Kobieco, lekko, ażurowo i letnio ! Bomba ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Miło mi, że mnie odwiedziłaś. Pozdrawiam słonecznie :)

      Usuń
  4. Sukienka pięknie się prezentuje. Nie ma jak biel latem wygląda się świeżo i elegancko.
    Nigdy nie dziergałam z tej włóczki;- ale skoro taka wydajna muszę kiedyś spróbować.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Cieszę się że odwiedziła mnie taka wytrawna dziewiarka jak Ty. Pozdrawiam słonecznie :)

      Usuń
  5. Zdjęcia cudowne, z przyjemnością tu zaglądam, zawsze coś inspirującego i motywującego do własnej robótki :)

    Pozdrawiam, Magdalena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i zapraszam ponownie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Sukienka jest absolutnie piękna i doskonała! Ścieg prześlicznie komponuje się z modelem sukienki, pięknie leży i w ogóle - ślicznie w niej wyglądasz! Odkąd Cię zobaczyłam w tej sukience, to cały czas myślę o tym, żeby zrobić sobie coś podobnego. Ja mam tylko problem - co włożyć pod spód... Muszę zdobyć jakąś halkę.
    Przepiękna sukienka!
    Pozdrawiam ciepło,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa. Halkę można kupić gotową, albo uszyć z cieniutkiej bawełny. Pozdrawiam słonecznie :)

      Usuń
  7. Przepiękna sukienka! Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że sukienka Ci się podoba. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  9. Bardzo ciekawy blog z wieloma inspiracjami i poradami :) Uwielbiam sukienki, a ta jest cudna i pięknie w niej Pani wygląda :) Pozdrawiam gorąco. Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ponownie po garść inspiracji :)

      Usuń
  10. Śliczna sukienka, bardzo ładny wzór, fajnie zrobione rękawki, wszystko mi się w niej podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka, elegancja tkwi w prostocie! I super prezentacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za uznanie. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  12. Wow, wow cudna ... też mam ochotę taką sukienkę zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne butki
    pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ladna sukienka
    nabralam checi na podobna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś inspirację na moim blogu :)

      Usuń
  15. Oj , a ja dopiero teraz znalazłam Twoją sukienkę, cudna jest i Ty fantastycznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń