26 lip 2014

# handmade

Neonowe kolory w swetrach

   Włóczki Malmo Space są przyjemne w dotyku, a ciekawa i zaskakująca kompozycja kolorów w jednym motku daje możliwość stworzenia niepowtarzalnej kreacji. Neonowe żółcie, pomarańcze, czy róże wpisują się w tegoroczne trendy. 


Ostatnio zamówiłam włóczkę, 
w której połączono granat z neonowym różem.






     Już dwukrotnie robiłam sweterki z włóczki Malmo Space. 

Zachęcona efektami będę robić kolejny. 



Poniżej przypominam wcześniej wydziergane sweterki.

Szczegóły dotyczące szaro - żółtego można znaleźć tutaj.




W komplecie ze sweterkiem jest komin - klik.



Szczegóły dotyczące sweterka szaro - pomarańczowego
 można znaleźć tutaj.



Pozdrawiam Was cieplutko. 

Zapraszam ponownie i zachęcam do lajkowania na fb - klik.


Biorę udział w konkursie na najbardziej twórczo zakręcony blog. 

Proszę o głosowanie na mnie tutaj :)


Pa, pa... :)




4 komentarze:

  1. Fantastyczne połączenia kolorów :)
    Miłej soboty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam i życzę przyjemnego weekendu :)

      Usuń
  2. Świetne są te kolory! Ja na razie muszę ale to absolutnie muszę wyrobić zapasy włóczkowe, które posiadam :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam spore zapasy, a tu ciągle coś człowieka kusi :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń