22 lip 2014

# handmade

Będzie nowa sukienka

    Niedawno zrobiona sukienka powędrowała już do mojej ślicznej, rudej koleżanki. Na jej zgrabnej, szczupłej sylwetce układa się bardzo ładnie. Postanowiłam, że dla siebie też wydziergam z białej włóczki letnią, bawełnianą sukienkę. Pobiegłam wczoraj do pasmanterii. I co? Włóczki nie było. Zmartwiłam się troszkę, ale kobieta spod ziemi wykopie, a zdobędzie nowy łaszek. W tym przypadku materiał na ten łaszek :) No, i udało się. Po poszukiwaniach w internecie znalazłam ją tutaj. Przy okazji kupiłam włóczkę w ślicznym chabrowym kolorze. Będzie z niej sweterek. Czekam na paczkę. Pokażę mój nowy nabytek, kiedy tylko do mnie dotrze.

Włóczka Yarn Art JEANS, o której mowa ma następujący skład: 
- skład: 55% bawełna, 45% akryl. Jeden motek waży 50 gram, ma 160 metrów długości. Jest bardzo wydajna.


Moja sukienka zaczyna powstawać. 

Wygląda już tak :)




Pomysł zaczerpnęłam z czasopisma "Dama w swetrze". 

Mają tutaj ciekawe projekty, więc już zaprenumerowałam pisemko.


Pozdrawiam cieplutko i życzę fantastycznego dnia.


Zapraszam do głosowania na mojego bloga w konkursie, 
w którym biorę udział - klik.


Pozdrawiam słonecznie i bardzo cieplutko :)


Pa, pa...



8 komentarzy:

  1. Będziesz miała piękną sukienkę - śliczny jest ten krój. Jej, żebym robiła tak szybko na drutach, jak Ty... Ja, niestety, jeden sweterek dziergam przez miesiąc. Czekam zatem z niecierpliwością na efekt końcowy!
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa. Życzę powodzenia w dzierganiu. Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

      Usuń
  2. I znowu ręce zajęte :) Widzę, że też nie lubisz się nudzić :) I bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ręce i głowę mam zawsze zajęte; podobnie jak Ty, Aniu. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Sukienka zapowiada się świetnie, nie znam tego pisemka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Myślę, że pisemko zasługuje na uwagę. W prenumeracie to 4,90 za dwumiesięczny numer. Nie jest wydane na jakimś bardzo dobrym papierze, ale projekty są warte uwagi.W czasopiśmie można znaleźć wzory do dziergania na drutach i na szydełku. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  4. Ślicznie się zapowiada. Czekam na efekt końcowy, na 'ludziu' oczywiście :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że sukienka będzie ładna. Na modelce wygląda pięknie.. Zobaczymy :)

      Usuń