15 lip 2014

# dekoracje # inspiracje

Pokój jak malowanie

W poprzednim poście pisałam o serduszkach w wystroju mojego domu. Kiedy tak dokładniej przyjrzałam się elementom dekoracyjnym mieszkania, to zauważyłam, że tych serduszek jest więcej. 

Jakiś czas temu udało mi się nabyć niespotykane meble - ręcznie malowane. Bardzo je lubię. Są wyjątkowe i niepowtarzalne. Na nich również pojawił się motyw serca. Twórców przyciąga ten symbol miłości.

Popatrzcie sami.




Wystrój pokoju został uzupełniony przez olejne obrazy, w których artystka, utalentowana córka mojej znajomej, wykorzystała motyw pojawiający się na meblach. 






Bukiet zbóż, o którym wcześniej pisałam tutaj, znalazł inne miejsce. Kłosy wyschły i zdobią teraz pokój kwiatowy. Wetknęłam między zboża serduszko z wikliny, które dostaliśmy z mężem w koszu z orchideą. Był to prezent od córki Marty i zięcia Dariusza wręczony nam w dniu ich ślubu.








Pozdrawiam cieplutko stałych obserwatorów i nowych gości. 


Bardzo cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. 
Sami wiecie, jak to jest :)

Będzie mi też niezmiernie przyjemnie, 
jeśli zagłosujecie na mój blog w konkursie, o którym pisałam tutaj
Można oddać głos na mój blog w tym miejscu.


Pa, pa ...

14 komentarzy:

  1. Och! Jakże Ci zazdroszczę tych mebli! Są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  2. Prześliczne budzące zazdrość.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam cieplutko. Zapraszam ponownie :)

      Usuń
  3. Niezwykłe meble. Piękne i wyjątkowe. Pewnie na wszystkich gościach robią duże wrażenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Rzeczywiście, meble robią wrażenie. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  4. Eh, jakie cudne mebelki... eh, eh, eh... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mebelki Ci się podobają. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  5. Przepiękne. Jesteś wielką szczęściarą, że są Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję. Jak to miło, że zajrzałaś na post sprzed miesiąca. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie folklorystyczne klimaty. Bardzo ładna aranżacja.

    Pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To miło, że "odkopałaś" stary post. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  8. Przepiękne wzory. Takie ludowe, takie wiejskie :) uwielbiam takie klimaty

    OdpowiedzUsuń