25 lip 2014

# handmade

Nowe włóczki

    Z niecierpliwością czekam na każdą paczkę z włóczkami. Kolejna dziś do mnie dotarła. Oj, będzie się działo... Kiedy oglądam te nowe cudeńka i mam świadomość, że włóczki czekają, ręce szybciej się poruszają. Dziergam wszędzie - w samochodzie jako kierowca - na światłach i w korku, w samochodzie jako pasażer, w autobusie, w kolejce do lekarza, na plaży, na wycieczce, ogrodzie...  A w głowie jest wiele pomysłów.


Moje nowe włóczki wyglądają tak:


Moje kolory


Włóczka Lanagold Fine
Kolor: niebiesko - chabrowy
Skład: 49% wełny, 51% akrylu
Motek: 100 g, 390 m



Kolor:2315
100% bawełny merceryzowanej
Motek: 100 gram, 260 metrów.



Włóczka BAHAR
Kolor: turkusowy  610
100% bawełna merceryzowana
Motek: 100 gram, 260 metrów.




Włóczka JEANS
kolor: zielony 52
Skład: 55%bawełny 45%akryl
Motek: 50 gram, 160 metrów


Tymczasem dziergam nową sukienkę, o której wspomniałam tutaj.

Pozdrawiam stałych bywalców i nowych gości. 

Miło mi, że tu zaglądacie.

Pa, pa...






2 komentarze:

  1. Wspaniałe zakupy! I równie wspaniała radość z nich :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, Ty najlepiej wiesz, co cieszy "robótkomaniaczki" :)

      Usuń