10 lip 2014

# handmade

Malinowa czapka z warkoczami

Malinową czapkę pokazywałam już wcześniej. 
Tu można znaleźć więcej szczegółów 
dotyczących włóczki i techniki wykonania "krasnalki".

Modelka prezentuje jedną z możliwości ułożenia czapki na głowie. W ten sposób lepiej widać fason.









Pozdrawiam Was cieplutko. 
Cieszę się, że mnie odwiedzacie. 
Za każdy pozostawiony komentarz bardzo dziękuję :)
Pa, pa...


Biorę udział w I edycji konkursu na "Najbardziej zakręcony blog - klik. 
Będzie mi bardzo miło, jeśli zagłosujecie na mój blog.



8 komentarzy:

  1. Nooo, taki hipsterski sposób noszenia, czy jakoś tak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie jest. Moim zdaniem taki sposób noszenia czapki jest twarzowy i nie deformuje fryzurki :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja też mogę zakładać takie czapki, bo w takich fasonach jako tako wyglądam :)

      Usuń
  3. Czapka jak znalazł będzie na jesień.Ładny fason i kolor. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. No tak, trzeba będzie chronić głowę przed chłodem. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  4. Czapka śliczna,tylko przywołuje jesień, a sio! pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że czapka Ci się podoba. U mnie za oknem zrobiło się jesiennie, leje jak z cebra.

      Usuń